Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова логістика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Маркетинг. Менеджмент : анализ, планирование, внедрение, контроль . -2-е изд., испр. и доп.
Паралельн. назви :Marketing. Management
Вихідні дані : СПб.: Питер, 1999
Кільк.характеристики :896 с.: ил.
Серія: Теория и практика менеджмента
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN, Ціна 5-8046-0048-6: 20.16 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Менеджмент
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007
Кільк.характеристики :362 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці теми
ISBN, Ціна 978-966-351-050-7: 55.00, 49.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2011
Кільк.характеристики :495 с.: табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-665-1: 99.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Торгівля
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :611, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4: 108.00 грн
УДК : 658.012.4(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--цінова політика--ценовая политика--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--розподіл та збут у маркетингу--распределение и сбыт в маркетинге--комунікаційна політика--коммуникационная политика--персонал маркетинга--персонал маркетингу--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--контроль у маркетингу--контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005+336.761](075./О-24-860247
Автор(и) : Обритько, Борис Абрамович
Назва : Менеджмент посередницької та біржової діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2003
Кільк.характеристики :264 с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Літ.: с. 258-259
ISBN, Ціна 966-608-271-3: 20.00 грн
УДК : 005+336.761](075.8)
ББК : 65.050.214я73 + 65.421я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Біржова справа-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комерційно-посередницький менеджмент--конкурентоспроможність товару--договір поставки--договір доручення--договір комісії--договір консигнації--франчайзинг--маркетингова політика розподілу--канали розподілу--маркетингова логістика--посередницька функція біржі--біржовий товар--біржові торги--біржові угоди--біржове котирування--товарні біржі--український фондовий ринок
Анотація: Теоретичні положення і практичні рекомендації щодо менеджменту комерційно-посередницької діяльності у сфері товарного обігу та біржової торгівлі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)