Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова політика комунікацій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз Л. А., Чухрай Н.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Львів. політехніка, 1999
Кільк.характеристики :244 с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти України, Державний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-553-171-9: 31.05 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.
Примірники :
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М26
Назва : Маркетинг: бакалаврський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :1134 с.: табл., граф.
Примітки : Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-477-1: 150.00, 168.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Біловодська А. А., Прокопенко О. В., Дегтяренко О. О., Школа В. В.
Назва : Маркетинг у прикладах і задачах : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2006
Кільк.характеристики :400 с
Примітки : Л-ра: с. 377-378. - Дод.: с. 379-399
ISBN, Ціна 966-680-229-5: 40.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Даний посібник містить комплекс завдань і прикладів їх розв'язання у галузі маркетингових досліджень.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(042.4)/О-24
Автор(и) : Обритько, Борис Абрамович
Назва : Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2002
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 236-239
ISBN, Ціна 966-608-200-4: 18.00 грн
УДК : 659.1(042.4)
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика комунікацій--класифікація реклами--історія реклами--рекламні звернення--рекламна діяльність--рекламне законодавство україни
Анотація: У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б44
Автор(и) : Бєлявцев М. І., Іваненко Л. М.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2005
Кільк.характеристики :328 с.: іл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет
Примітки : Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325
ISBN, Ціна 966-364-00-2: 28.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз, Людмила Андріївна, Чухрай, Наталія Іванівна
Назва : Маркетинг : підруч. . -2-ге вид., оновл.
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2002
Кільк.характеристики :244 с.: рис., табл.
Примітки : Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-7597-26-1: 28.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Товарний ринок-- Цінова політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформаційна система--дослідження ринку--маркетингова товарна політика--маркетингова цінова політика--конкуренція--система планування маркетингу--маркетингова збутова політика--маркетингова концепція--види роздрібної торгівлі--маркетингова політика комунікацій--розроблення місії підприємства--управління маркетинговою діяльністю
Анотація: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)