Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий аудит<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Балабаниць А.В.
Назва : Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2004
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 215-220
ISBN, Ціна 966-8556-29-1: 027.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-5я73
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Економіка торговельного підприємтсва
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657.6(075.8)/Н 50
Автор(и) : Немченко В.В., Хомутенко В.П., Хомутенко А.В.
Назва : Практичний курс внутрішнього аудиту : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 205-207. - Дод.: с. 208-239
ISBN, Ціна 978-966-364-607-7: 034.00 грн
УДК : 657.6(075.8)
ББК : 65.052.8я73
Предметні рубрики: Аудит
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні напрямки внутрішнього аудиту для українських підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Щ 61
Автор(и) : Щербань В.М.
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Примітки : Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221
ISBN, Ціна 966-364-341-2: 026.40 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Економіка підприємства
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М26
Автор(и) : Белявцев М. І., Воробйов В. М., Ніколайчук В. Є., Леонова Г. Д.
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :407 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 401-407
ISBN, Ціна 966-364-218-1: 34.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 657+657.6](082)*M/П78
Автор(и) :
Назва : Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. зб. наук. праць/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [редкол.: Олійник О. В. та ін.]. - (Серія "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз"). Вип. 3 (33)
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2015
Кільк.характеристики :466 с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Літ. в кінці ст.
ISSN: 1994-1749
Ціна : 68.00 грн
УДК : 657+657.6](082)*M
ББК : 65.053
Предметні рубрики: Бухгалтерський облік
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--маркетинг--маркетинговий аудит--маркетинговый аудит--безготівкові розрахунки--безналичные расчеты--ринок товарів--рынок товаров--ризик--риск--аудиторська фірма--аудиторская фирма--трансакційні витрати--трансакционные издержки--готельне господарство--гостиничное хозяйство--інформаційно-комунікаційні технології--информационно-коммуникационные технологии--нематеріальні активи--нематериальные активы--економічна безпека--экономическая безопасность--євроінтеграційні процеси--евроинтеграционные процессы
Анотація: [У збірнику представлено матеріали досліджень українських та зарубіжних вчених та науковців з питань перспектив та концепції розвитку бухгалтерського обліку, контролю та аналізу в сучасних умовах господарювання].
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657.6(075.08)/А93
Автор(и) : Брадул О. М., Шепелюк В. А., Ільіна С. Б., Юнацький М. О.
Назва : Аудит : підручник (в двох частинах) . -4-е вид., допов. і перероб.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2019
Кільк.характеристики :323, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Літ.: с. 283-284. - Дод.: с. 285-322
ISBN, Ціна 978-617-7748-33-4: 325.00 грн
УДК : 657.6(075.08)
ББК : 65.053я73
Предметні рубрики: Аудит
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудиторські фірми--аудиторська діяльність--аудиторський ризик--етика аудитора--аудиторські докази--необоротні активи--аудит запасів--аудит активів підприємства--дебіторська заборгованість--готівкові кошти--позики--аудит праці--аудит витрат--маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та організаційно-правові основи організації проведення аудиту в умовах застосування в Україні національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку і фінансової звітності, міжнародних стандартів аудиту.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138-024.13(04/К44-637702
Автор(и) : Кислюк Л. В.
Назва : Стратегічний маркетинг : конспект лекцій . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2020
Кільк.характеристики :171, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 170-171
ISBN, Ціна 978-617-7939-14-5: 140.00 грн
УДК : 339.138-024.13(042.3)
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Маркетинг-- Стратегії
Географіч. рубрики:
Анотація: Стислий виклад базових понять стратегічного маркетингу. Розглянуто основні етапи стратегічного маркетингу, місію та цілі підприємства, маркетинговий стратегічний аналіз, стратегії маркетингу тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)