Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Капітан І.Б.
Назва : Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 7. - С. 54-63 (Шифр apek/2007/7)
Предметні рубрики: Економіка та управління підприємствами
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Єрмошенко М.М.
Назва : Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 9. - С. 73-80 (Шифр apek/2007/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка та управління підприємствами
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Косіюк В.П.
Назва : Організаційно- економічні засади маркетингового управління на підприємствах АПК
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 9. - С. 88-91 (Шифр apek/2007/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка та управління підприємствами
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Капітан І.Б.
Назва : Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприємств
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 10. - С. 95-102 (Шифр apek/2007/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Математичні методи, моделі та інформац. технології в економіці
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

5.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 1
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :604 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-18-8: 036.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.242(075.8)/Б 59
Назва : Бізнес-адміністрування: магістерський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Паралельн. назви :BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE/ Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :896 с.: табл., граф.
Примітки : Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-394-1: 150.00 грн
УДК : 338.242(075.8) + 330.33.012(075.8)
ББК : 65.050.0я73 + 65.09я73
Предметні рубрики: Бізнес-- Менеджмент
Анотація: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.310(075.8)/Ш74
Автор(и) : Шморгун, Леонід Григорович
Назва : Менеджмент організацій : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2010
Кільк.характеристики :452 с.: рис.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Літ.: с. 446-452
ISBN, Ціна 978-966-346-754-2: 77.00 грн
УДК : 658.310(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Менеджмент-- Організації
Організації-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні аспекти та функції управління організацією і сучасним бізнесом, новітні форми організації, таких як навчальна організація, нове робоче місце, віртуальна організація та ін.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович, Кубышина, Надежда Степановна
Назва : Маркетинг : учеб. пособие
Вихідні дані : К.: Знання; М.: Рыбари, 2011
Кільк.характеристики :421 с.: табл., рис.
Серія: Высшее образование ХХІ века
Примітки : Лит.: с. 414-421
ISBN, Ціна 978-966-346-852-5: 77.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Назва : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Ціна 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географіч. рубрики:
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 324:005](477)/Б35
Автор(и) : Бебик, Валерій Михайлович
Назва : Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2001
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 212-213
ISBN, Ціна 966-608-106-7: 10.00 грн
УДК : 324:005](477)
ББК : 66.3(4УКР)
Предметні рубрики: Політологія
Анотація: Основи проведення виборчих кампаній в умовах цивілізованого суспільства.
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Є78
Автор(и) : Єрмошенко, Микола Миколайович
Назва : Маркетинговий менеджмент. Marketing management : навч. посібник
Вихідні дані : К.: НАУ, 2001
Кільк.характеристики :204 с.: іл.
Колективи : Національна академія управління
Примітки : Л-ра: с. 203-204
ISBN, Ціна 966-95193-2-2: 12.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Маркетинг
Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П24
Автор(и) : Пелішенко, Валентин Павлович
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2003
Кільк.характеристики :199 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський економічний інститут менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Ціна 966-8253-29-9: 14.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Маркетинг
Анотація: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Г94
Автор(и) : Гуменник, Володимир Ілліч, Копчак, Юрій Степанович, Кондур, Оксана Созонтівна
Назва : Менеджмент організацій : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :503, [1] с.: табл.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Корот. термін. слов.: с. 400-451. - Тести: с. 452-503. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-346-731-3: 95.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Мененджмент-- Організації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий цикл організації--жизненный цикл организации--управління маркетингом--управление маркетингом--маркетинговий менеджмент--маркетинговый менеджмент--функції організації--функции организации--конкурентоспроможність організції--конкурентоспособность организации--соціальне управління--социальное управление--соціальне партнерство--социальное партнерство--фінансовий менеджмент--финансовый менеджмент--теорії ризику--теории рисков--антикризовий процес--антикризисный процесс--оргапнізаційні структури управління--организационные структуры управления--діагностика управління--диагностика управления--управління за результатами--управление по результатам--консалтингові процедури--консалтинговые процедуры--корпоративний менеджмент--корпоративный менеджмент
Анотація: Менеджмент, його функції, принципи і методи управління; основи вироблення та ухвалення рішень в управлінні різними підсистемами організаціїї; методи керування виробничими процесами.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С77
Автор(и) : Старостіна, Алла Олексіївна, Черваньов, Дмитро Миколайович, Зазульов, Олександр Вікторович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес
Кільк.характеристики :191 с.: табл., мал.
Місце публікування :. - К.: Знання-Прес
Примітки : Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція маркетингу--ринкові можливості--маркетингова інформація--типи ринків--комплекс маркетингу--ціноутворення--просування товарів--маркетинговий менеджмент--міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658/М27
Автор(и) : Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І.
Назва : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр учб. літ., 2019
Кільк.характеристики :251, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 238-250. - Авт. зазначено на 5-7 с.
ISBN, Ціна 978-617-673-464-2: 175.00 грн
УДК : 339.138:658
ББК : 65.291-3
Предметні рубрики: Маркетинг
Підприємства
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): капітал машинобудівних підприємств--медицинські центри--маркетинг персоналу--конкуреноспроможність аграрних підприємств--лобіювання--маркетинг туристичного підприємства--інтернет-маркетинг--бечмаркінговий аналіз конкурентних переваг--маркетинговий менеджмент--маркетингове управління персоналом--управління маркетинговими ризиками--управління товарними потоками--маркетингова освіта--ринок освітніх послуг--холістичний маркетинг
Анотація: Результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів і послуг.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шульга Л. В., Терещенко І. О., Горілей В. Ю.
Назва : Система маркетингового менеджменту підприємства
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2019. - N 18. - С. 63-67: рис. (Шифр agsv/2019/18)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг-- Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий менеджмент--конкурентоспроможність підприємства--маркетингові інструменти
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)