Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингово-посередницькі канали<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.43:339.138](4/С65-480316
Автор(и) : Сорока, Лія
Назва : Внутрішні й зовнішні маркетингові системи та інституції в сільському господарстві
Вихідні дані : Київ: Основа, 1995
Кільк.характеристики :198 с.: мал.
ISBN, Ціна 5-7707-7046-5: 2.80 грн
УДК : 338.43:339.138](477)
ББК : 65.9(4УКР)32
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільськогосподарський маркетинг--середовище конкуренції--агробізнес--внутрішній ринок--міжнародний ринок--ціновий ризик--калькуляція цін--маркетингово-посередницькі канали--фермерські групи--посередництво переробників--торгівля харчовими продуктами--споживання продуктів
Анотація: Система сільськогосподарського маркетингу, середовище конкуренції, функції агробізнесу, внутрішній та міжнародний ринки.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)