Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
336.71
С72


    Спицын , Игорь Олегович.
    Маркетинг в банке [] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - Тернополь : Гарнекс ; К. : Писпайп, 1993. - 656 с. - ISBN 5-8321-0005-0 : 72000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.214
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинг в банке -- система планирования -- система планування -- планирование комплекса маркетинга -- планування комплекса маркетинга -- стратегия риска -- стратегія ризику -- организационная структура банка -- організаційна структура банку -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Спицын, Ярослав Олегович; Штогрин, В. \худож.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Мерчандайзинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658.14(477)
Е45


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства [] : препринт наук. доповіді / М. М. Єрмошенко, К. С. Горячева, А. М. Ашуєв ; під ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2005. - 78 с. : рис. - Л-ра: с. 75-77. - 4.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-93
Рубрики: Фінансова безпека--Економічні засади--Організаційні процеси--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
фінансова безпека держави -- финансовая безопасность государства -- інтеграція фінансової системи -- интеграция финансовой системы -- система економічної безпеки підприємства -- система экономической безопасности предприятия -- фінансові інтереси підприємства -- финансовые интересы предприятия -- рівень фінансової безпеки -- уровень финансовой безопасности -- управління фінансовою безпекою -- управление финансовой безопасностью -- бенчмаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- фінансові ресурси безпеки підприємства -- финансовые ресурсы безопасности предприятия -- бюджетне планування безпеки підприємсства -- бюджетное планирование безопасности предприятия
Анотація: Розглянуто економічні категорії фінансової безпеки, її сутність та місце в системі економічної безпеки, інформаційні джерела забезпечення безпеки підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горячева, Кіра Сергіївна; Ашуєв, Андрій Миколайович; Єрмошенко, Микола Миколайович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Житомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
336.761
Б 48


    Бердникова, Татьяна Борисовна.
    Рынок ценных бумаг и биржевое дело [] : учеб. пособие / Т. Б. Бердникова. - М. : ИНФРА-М, 2002. - 270 с. : рис., табл. - (Высшее образование). - Лит.: с. 266-269. - ISBN 5-16-000445-9 : 16.80 грн
УДК
ББК 65.262.2я73
Рубрики: Цінні папери--Навчальні видання для вищої школи
   Біржова справа--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
первинний ринок цінних паперів -- первичный рынок ценных бумаг -- вторинний ринок цінних паперів -- вторичный рынок ценных бумаг -- кон'юктура біржевого ринку -- коньюктура биржевого рынка -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- фондові операції банків -- фондовые операции банков -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ціноутворення -- ценообразование -- ринкова вартість акцій -- рыночная стоимость акций -- інвестиційний ризик -- инвестиционный риск
Анотація: Понятия, механизмы функционирования и техника операций на рынке ценных бумаг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (1), АБ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), АБ (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)