Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
336.71
С72


    Спицын , Игорь Олегович.
    Маркетинг в банке [] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - Тернополь : Гарнекс ; К. : Писпайп, 1993. - 656 с. - ISBN 5-8321-0005-0 : 72000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.214
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинг в банке -- система планирования -- система планування -- планирование комплекса маркетинга -- планування комплекса маркетинга -- стратегия риска -- стратегія ризику -- организационная структура банка -- організаційна структура банку -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Спицын, Ярослав Олегович; Штогрин, В. \худож.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Мерчандайзинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658.14(477)
Е45


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства [] : препринт наук. доповіді / М. М. Єрмошенко, К. С. Горячева, А. М. Ашуєв ; під ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2005. - 78 с. : рис. - Л-ра: с. 75-77. - 4.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-93
Рубрики: Фінансова безпека--Економічні засади--Організаційні процеси--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
фінансова безпека держави -- финансовая безопасность государства -- інтеграція фінансової системи -- интеграция финансовой системы -- система економічної безпеки підприємства -- система экономической безопасности предприятия -- фінансові інтереси підприємства -- финансовые интересы предприятия -- рівень фінансової безпеки -- уровень финансовой безопасности -- управління фінансовою безпекою -- управление финансовой безопасностью -- бенчмаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- фінансові ресурси безпеки підприємства -- финансовые ресурсы безопасности предприятия -- бюджетне планування безпеки підприємсства -- бюджетное планирование безопасности предприятия
Анотація: Розглянуто економічні категорії фінансової безпеки, її сутність та місце в системі економічної безпеки, інформаційні джерела забезпечення безпеки підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горячева, Кіра Сергіївна; Ашуєв, Андрій Миколайович; Єрмошенко, Микола Миколайович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Житомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
336.761
Б 48


    Бердникова, Татьяна Борисовна.
    Рынок ценных бумаг и биржевое дело [] : учеб. пособие / Т. Б. Бердникова. - М. : ИНФРА-М, 2002. - 270 с. : рис., табл. - (Высшее образование). - Лит.: с. 266-269. - ISBN 5-16-000445-9 : 16.80 грн
УДК
ББК 65.262.2я73
Рубрики: Цінні папери--Навчальні видання для вищої школи
   Біржова справа--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
первинний ринок цінних паперів -- первичный рынок ценных бумаг -- вторинний ринок цінних паперів -- вторичный рынок ценных бумаг -- кон'юктура біржевого ринку -- коньюктура биржевого рынка -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- фондові операції банків -- фондовые операции банков -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ціноутворення -- ценообразование -- ринкова вартість акцій -- рыночная стоимость акций -- інвестиційний ризик -- инвестиционный риск
Анотація: Понятия, механизмы функционирования и техника операций на рынке ценных бумаг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (1), АБ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), АБ (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [] : підручник / під ред. А. О. Старостіної. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452. - ISBN 966-95130-0-6 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- процес постачання -- процесс снабжения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринкове сегментування -- рыночное сегментирование -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- продуктова стратегія -- продуктовая стратегия -- ціноутворення -- ценообразование -- розповсюдження товарів -- распространение товаров -- особистий продаж -- личная продажа -- реклама -- стратегія планування -- стратегия планирования -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- етика маркетингової діяльності -- этика маркетинговой деятельности -- кейси -- кейсы
Анотація: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Старостіна, А. О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

12.
658.8(075.8)
П27


   
    Международный маркетинг [] : учеб. пособие для студ., обуч. по экон. спец. / [Н. И. Перцовский, И. А. Спиридонов, С. В. Барсукова] ; под ред. Н. И. Перцовского. - М. : Высшая школа, 2001. - 239 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 238-239. - ISBN 5-06-004127-1 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
система міжнародного маркетингу -- система международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетига -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- конкурентоздатність підприємств (фірм) -- конкурентоспособность предприятий (фирм) -- конкурентний товар -- конкурентный товар -- світовий ринок -- мировой рынок -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародний комплекс маркетингу -- международный комплекс маркетинга
Анотація: Рассматриваются система международного маркетинга и ее отличие от маркетинга, осуществляемого на внутреннем рынке страны.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Перцовский, Наум Ильич; Спиридонов, Иван Александрович; Барсукова, Светлана Васильевна; Перцовский, Наум Ильич \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

15.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
УДК
ББК 65.050.24(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\
Примірників всього: 2
АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

16.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
658(075.8)
Г85


    Гринев, Вадим Федорович.
    Товарно-инновационная политика предприятия [] : учеб. пособие / В. Ф. Гринев ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2004. - 160 с. : рис., табл. - Лит.: с. 155-156. - ISBN 966-608-302-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Підприємства--Інноваційна політика--Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
предприятия -- инновационная политика -- товарная политика -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные системы маркетинга инноваций -- міжнародні системи маркетингу інновацій -- управляющий по инновационному маркетингу -- управляючий з інноваційного маркетингу -- диверсификация новых товаров -- диверсифікація нових товарів -- разработка новых товаров -- розробка нових товарів -- качество продукции -- якість продукції -- "петля качества" -- "петля якості" -- риск выведения нового товара -- ризик виведення нового товару -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- дизайн товара -- упаковка нового товара -- пакування нового товару -- сбыт новых товаров -- збут нових товарів
Анотація: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

18.
339.138(076)
О-75


   
    Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

19.
339.138(038)=161.1
Г62


    Голубков, Евгений Петрович.
    Маркетинг [] : словарь / Е. П. Голубков. - Москва : Экономика : Дело ЛТД, 1994. - 157, [3] с. : рис. - Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159. - ISBN 5-86461-153-0 : 210.000 крб
УДК
ББК 65.050.24я2
Рубрики: Маркетинг--Словники--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- контроль маркетинга -- контроль маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- планирование -- планування -- ценообразование -- ціноутворення -- выбор рынков -- вибір ринків -- термины -- терміни -- словари -- словники
Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

20.
338.24(075.8)
У66


   
    Управлінський консалтинг [] : підручник / М. Ф. Безкровний [та ін.] ; М-во освіти і науки України. - К. : Ліра-К, 2015. - 335[1] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 331-333. - Ім. покажч.: с. 334-335. - ISBN 978-966-2609-77-6 : 130.00 грн, 104.00 грн
УДК
ББК 65.050.2я3
Рубрики: Консалтинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управлінське консультування -- управленческое консультирование -- інститут управлінського консультування -- институт управленческого консультирования -- ринок консалтингових послуг -- рынок консалтинговых услуг -- консалтинговий бізнес -- консалтинговый бизнес -- види консалтингових послуг -- виды консалтинговых услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- аналіз фінансового стану підприємства -- анализ финансового состояния предприятия -- баланс підприємства -- баланс предприятия -- сільськогосподарське консультування -- сельскохозяйственное консультирование -- методика Грос Марджин -- методика Гросс Марджин -- оцінка інвестиційної діяльності -- оценка инвестиционной деятельности -- аналіз інвестиційних проектів -- анализ инвестиционных проектов -- фінансові вигоди -- финансовые выгоды -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- комунікаційний процес -- комуникационный процесс -- агроконсалтингова діяльність -- агроконсалтинговая деятельность -- інформаційно-консультаційна служба -- информационно-консультационная служба -- інформаційні технології -- информационные технологии -- бази даних -- базы данных -- веб-технології -- веб-технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Характеристика видів консалтингових послуг, маркетингових досліджень та професіоналізму у консультуванні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Безкровний , Микола Федорович; Кропивко, Михайло Федорович; Палеха, Юрій Іванович; Іщенко, Тетяна Дем'янівна; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)