Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Управление маркетингом
Вихідні дані : М.: Экономика, 1980
Кільк.характеристики :224 с.: граф., табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Ціна : 1.30 р.
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.050.24(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.
Примірники : всього : АБ(1), ФОНД(1)
Вільні : АБ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.24(075.8)/У66
Автор(и) : Безкровний , Микола Федорович, Кропивко, Михайло Федорович, Палеха, Юрій Іванович, Іщенко, Тетяна Дем'янівна
Назва : Управлінський консалтинг : підручник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2015
Кільк.характеристики :335[1] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Л-ра: с. 331-333. - Ім. покажч.: с. 334-335
ISBN, Ціна 978-966-2609-77-6: 130.00, 104.00, грн
УДК : 338.24(075.8)
ББК : 65.050.2я3
Предметні рубрики: Консалтинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Характеристика видів консалтингових послуг, маркетингових досліджень та професіоналізму у консультуванні.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Г85
Автор(и) : Гринев, Вадим Федорович
Назва : Товарно-инновационная политика предприятия : учеб. пособие
Вихідні дані : Киев: МАУП, 2004
Кільк.характеристики :160 с.: рис., табл.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Лит.: с. 155-156
ISBN, Ціна 966-608-302-7: 18.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Інноваційна політика-- Товарна політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предприятия--инновационная политика--товарная политика--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--международные системы маркетинга инноваций--міжнародні системи маркетингу інновацій--управляющий по инновационному маркетингу--управляючий з інноваційного маркетингу--диверсификация новых товаров--диверсифікація нових товарів--разработка новых товаров--розробка нових товарів--качество продукции--якість продукції--"петля качества"--"петля якості"--риск выведения нового товара--ризик виведення нового товару--фирменный стиль--фірмовий стиль--дизайн товара--упаковка нового товара--пакування нового товару--сбыт новых товаров--збут нових товарів
Анотація: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.761/Б 48
Автор(и) : Бердникова, Татьяна Борисовна
Назва : Рынок ценных бумаг и биржевое дело : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: ИНФРА-М, 2002
Кільк.характеристики :270 с.: рис., табл.
Серія: Высшее образование
Примітки : Лит.: с. 266-269
ISBN, Ціна 5-16-000445-9: 16.80 грн
УДК : 336.761
ББК : 65.262.2я73
Предметні рубрики: Цінні папери
Біржова справа
Анотація: Понятия, механизмы функционирования и техника операций на рынке ценных бумаг.
Примірники : всього : ФОНД(1), АБ(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), АБ(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.761/П18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович, Зельдіс В. В.
Назва : Ринок цінних паперів. Маркетингові дослідження
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :224 с
Примітки : Бібліогр.: с. 149-155
ISBN, Ціна 978-966-364-477-6: 024.00 грн
УДК : 336.761
ББК : 65.262.2
Предметні рубрики: Ринок цінних паперів-- Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Методика проведення маркетингових досліджень цінних паперів для здійснення портфельних вкладень; сутність інформаційної підтримки прийняття управлінських рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П81
Назва : Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : підручник
Вихідні дані : К.: Іван Федоров, 1997
Кільк.характеристики :400 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452
ISBN, Ціна 966-95130-0-6: 26.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): промисловий ринок--промышленный рынок--процес постачання--процесс снабжения--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--ринкове сегментування--рыночное сегментирование--ринкове позиціонування--рыночное позиционирование--продуктова стратегія--продуктовая стратегия--ціноутворення--ценообразование--розповсюдження товарів--распространение товаров--особистий продаж--личная продажа--реклама--стратегія планування--стратегия планирования--міжнародна маркетингова діяльність--международная маркетинговая деятельность--етика маркетингової діяльності--этика маркетинговой деятельности--кейси--кейсы
Анотація: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/В 22
Автор(и) : Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М.
Назва : Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :256 с.: рис., табл.
Примітки : Реком. покажч.: с. 196-201
ISBN, Ціна 966-8568-18-4: 018.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П.
Назва : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 86.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 025.1/С90
Автор(и) : Суслова, Ирина Марковна
Назва : Практический маркетинг в библиотеках : учеб.-метод. пособие
Вихідні дані : М.: Либерея, 2005
Кільк.характеристики :143, [1] с.: табл.
Серія: Библиотекарь и время. XXI век./ отв. ред. О. Р. Бородин; вып. 9
Примітки : Лит.: с. 141-142
ISBN, Ціна 5-85129-175-3: 31.60 грн.
УДК : 025.1
ББК : 78.34
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Анотація: [В книге предложен принципиально новый подход к библиотечной деятельности, основанный на ее включении в систему некоммерческого маркетинга].
Примірники : всього : ВНБТ(1), БГ(1)
Вільні : ВНБТ(1), БГ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 366.1(075.8)/З-78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович
Назва : Поведение потребителей : учеб. пособие
Вихідні дані : К.: Знання, 2004
Кільк.характеристики :364 с.: табл., рис.
Примітки : Лит.: с. 357-364
ISBN, Ціна 966-8148-31-2: 022.30 грн
УДК : 366.1(075.8)
ББК : 65.9(4Укр)421.2-803я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(076)/О-75
Автор(и) : Котлер, Филип, Армстронг , Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника
Назва : Основы маркетинга : пер. с англ. . -2-е европ. изд.
Паралельн. назви :Principles of marketing
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2002
Кільк.характеристики :944 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 936-943
ISBN, Ціна 5-8459-0088-3: 32.12 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління-- Ринок --США
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление--этика маркетинга--етика маркетинга--стратегическое планирование маркетинга--стратегічне планування маркетинга--маркетинговая среда--маркетингове середовище--глобальный рынок--глобальний ринок--покупательское поведение--поведінка покупця--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментирование--сегментування--выбор целевых рынков--вибір цільових ринків--позиционирование--позиціювання--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--стратегии маркетинга--стратегії маркетингу--маркетинг услуг--маркетинг послуг--ценообразование--ціноутворення--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--управление сбытом--управління збутом--управление каналами распределения--управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing essentials
Вихідні дані : М.: Прогресс, 1992
Кільк.характеристики :736 с.: табл.
Примітки : Библиогр. и коммент.: с. 708-731
Ціна : 8.00 крб
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.9(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing Essentials
Вихідні дані : М.: Ростинтэр, 1996
Кільк.характеристики :704 с.: ил.
Примітки : Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694
ISBN, Ціна 5-87484-025-7: 16.10 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.
Примірники : всього : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Вільні : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П27
Автор(и) : Перцовский, Наум Ильич, Спиридонов, Иван Александрович, Барсукова, Светлана Васильевна
Назва : Международный маркетинг : учеб. пособие для студ., обуч. по экон. спец.
Вихідні дані : М.: Высшая школа, 2001
Кільк.характеристики :239 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 238-239
ISBN, Ціна 5-06-004127-1: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Анотація: Рассматриваются система международного маркетинга и ее отличие от маркетинга, осуществляемого на внутреннем рынке страны.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.53(477)(075.8/Л64-502900
Автор(и) : Литвиненко, Ярослав Васильович
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :294 с.: табл., рис.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Л-ра: с. 291-294
ISBN, Ціна 978-966-346-488-6: 59.00 грн
УДК : 338.53(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Цінова політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Структура вільної ціни, особливості її елементів, характеристика чинників, які впливають на рівень цін, класифікація цін за різними ознаками.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(477)(075.8)/М48
Автор(и) : Мельник, Леонід Григорович, Карінцева, Олександра Іванівна, Старченко, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :240 с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240
ISBN, Ціна 978-966-680-324-8: 70.00 грн
УДК : 338.5(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Цінова політика --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Т 31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання України, 2010
Кільк.характеристики :299 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 292-295
ISBN, Ціна 978-966-316-267-6: 82.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Маркетингові дослідження дозволяють "програвати" альтернативні варіанти розвитку промислового підприємства. Це дозволить вибрати кращий із розглянутих варіантів управлінського рішення й одержати максимальний економічний ефект від виробничої, збутової та інвестиційної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/П52
Автор(и) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Ціна 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Л61
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Погребняк, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2012
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347
ISBN, Ціна 978-617-574-037-8: 108.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)