Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые исследования рынка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8(075.8)
Т51


    Токарев, Борис Евгеньевич.
    Практика маркетинговых исследований в России [] : [учеб. пособие] / Б. Токарев. - М. : Центр маркетинговых исследований и менеджмента, 2001. - 112 с. : рис., табл. - (Маркетинг. Специальный выпуск №12). - Лит.: с. 79. - Прил.: с. 80-112. - ISBN 0869-3722 : 8.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Росія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования рынка -- маркетингові дослідження ринку -- маркетинговые исследования потребителей -- маркетингові дослідження споживачів -- изучение товарных знаков -- вивчення товарних знаків -- изучение рекламы -- вивчення реклами -- вивчення производственного маркетинга -- вивчення виробничого маркетингу -- заказные маркетинговые исследования -- замовні маркетингові дослідження
Анотація: Анализ организационных методов проведения маркетинговых исследований, использование средств Интернета для получения маркетинговой информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)