Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каракай Ю.В.
Назва : Маркетингові стратегії інноваційних товарів
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2007. - N 1. - С. 60-63 (Шифр frvv/2007/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інноваційна- інвестиційна система
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С.С.
Назва : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2007
Кільк.характеристики :718 с.: рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 710-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 078.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Серія: До 100-річчя Київського національного економічного університету
Примітки : Бібліогр.: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-X: 29.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009
Кільк.характеристики :400 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Назва : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Ціна 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географіч. рубрики:
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.7(075.8)/H75
Автор(и) : Holtz, Herman
Назва : The Consultant's to Hidden Profits : the 101 Most Overlooked Strategies for Increased Earnings and Growth
Вихідні дані : New York; Chichester; Brisbane: John Wiley & Sons, 1992
Кільк.характеристики :IX, 230 с
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 214-225. - Ind.: p. 227-230
ISBN, Ціна 0-471-55496-0: 15.00 грн
УДК : 658.7(075.8)
ББК : 65.422-2я73
Предметні рубрики: Доходи-- Cтратегічний менеджмент --США
Географіч. рубрики:
Анотація: Offers a potpourri of ideas, information, suggestions and techniques plus dozens of secret strategies to make a consultancy grow and prosper. Contains insider tips in a variety of areas including how to penetrate the government market, reworking brochures and marketing materials, how to get the most from PR, rethinking the consultant's product, unique sales promotions and much more. Also shows how to avoid the most common mistakes and omissions in independent consulting practices.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/М14
Автор(и) : Майдебура, Елена Владимировна
Назва : Маркетинг услуг
Вихідні дані : К.: ВИРА-Р, 2001
Кільк.характеристики :574 с.: ил., табл.
Примітки : Лит.: с. 561-571
ISBN, Ціна 966-7807-08-8: 50.40 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Ціна 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.242.2/М11
Автор(и) : Мітченко, Галина Валеріївна
Назва : Організаційно-економічне забезпечення стратегічного маркетингу на підприємствах автомобільного транспорту : автореф.
Вихідні дані : К.: НТУ, 2015
Кільк.характеристики :20 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний транспортний університет
Примітки : Л-ра: с. 17-18
Ціна : 10.00 грн
УДК : 338.242.2
ББК : 65.9(4УКР)37
Предметні рубрики: Автотраспортні підприємства-- Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено загальнотеоретичні засади організації менеджменту автотранспортних підприємств.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сохацька, Олена, Сідхарх
Назва : Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Місце публікування : Журнал Європейської економіки. - Т.: Економічна думка, 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - ISSN 1684906Х (Шифр zeek/2019/18/2). - ISSN 1684906Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля-- Цифрові технології
Соціальні мережі-- Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--прийняття рішень--маркетингові стратегії--аналіз споживачів
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коноваленко А. С.
Назва : Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей
Місце публікування : Економіка та держава. - 2020. - N 2. - С. 57-61 (Шифр etde/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Дитяче харчування-- Ринок (екон.) --Україна
Дитячі харчові продукти --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура харчування--харчові продукти--маркетингові стратегії
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(477)(075./С83-192403
Автор(и) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Бабічева, Олена Іванівна, Романова, Лідія Василівна, Антофій, Наталія Миколаївна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДИ-ПЛЮС, 2019
Кільк.характеристики :363, [1] с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-289-296-3: 295.00 грн
УДК : 339.138(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(02)/А39
Автор(и) : Акимова, Ирина Михайловна
Назва : Промышленный маркетинг : [монография]
Вихідні дані : Киев: Знання, 2000
Кільк.характеристики :294 с.: табл.
ISBN, Ціна 966-620-023-6: 7.83 грн
УДК : 339.138(02)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): экономические реформы--економічні реформи--покупательная способность--купівельна спроможність--маркетинговое исследование--маркетингове дослідження--конкурентоспособность--конкурентоспроможність--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії
Анотація: Данная монография - это по существу продвинутый курс маркетинга и маркетинговых исследований. Работа опирается на материалы конкретных исследований, проведенных на промышленных предприятиях Украины.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВУ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВУ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)