Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові стратегії сегментації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1998
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти України, Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-Х: 8.40 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове середовище--маркетинговая среда--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії росту--маркетинговые стратегии роста--маркетингове управління--маркетинговое управление--маркетингові конкурентні стратегії --маркетинговые конкурентные стратегии
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К82
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Третьякова, Людмила Іванівна, Косар, Наталія Степанівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :255, [1] с.: табл., граф.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Серія: Серія "Світ маркетингу і логістики"; вип. 3
Примітки : Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253
ISBN, Ціна 978-617-607-335-2: 55.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Підприємства-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--маркетингове середовище--маркетинговая среда--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії зростання--маркетинговые стратегии роста--стратегічне управління портфелем бізнесу--стратегическое управление портфелем бизнеса--маркетингові стратегії диференціації--маркетинговые стратегии дифференциации--маркетингові стратегії позиціонування--маркетинговые стратегии позиционирования--маркетингові стратегіїї конкуренції--маркетинговые стратегии конкуренции--маркетингові товарні стратегії--маркетинговые товарные стратегии--маркетингові цінові стратегії--маркетинговые ценовые стратегии
Анотація: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)