Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг отношений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пироженко Н.
Назва : Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 18-19 (Шифр mire/2016/2)
Предметні рубрики: Відносини-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--бренд--споживач--потребитель--маркетинг відносин--маркетинг отношений
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бегларашвили О.
Назва : Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 24-28 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): партнерські відносини--партнерские отношения--сутність маркетингу--сущность маркетинга--маркетинг відносин--маркетинг отношений
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гурджиян К.
Назва : Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 32-36 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--комунікація із споживачем--коммуникация с потребителем--двосторонній зв'язок--двусторонняя связь
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тодорова О.
Назва : Сторителлинг как инновационный PR-инструмент
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 38-45 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Аналітичні дослідження --Україна
Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--програми лояльності--программы лояльности--відносини "підприємство - споживач"--отшошения "предприятие - потребитель"
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)