Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Радомишльська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медіа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 225
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
76(4УКР)
Ч-52


   
    "Четверта колона". Свобода та залежність мас-медіа в Україні [] / Укр. незалеж. центр політ. дослідж. ; [уклад.: В. Піховшек, О. Чекмишев, В. Ганжа ; ред. О. Гриб]. - Київ : Агентство "Україна", 1997. - 248 с. - (Демократія в Україні). - ISBN 966-7078-10-8 : 4.00 грн
ББК 76(4УКР)
Рубрики: Засоби масової комунікації--Україна, 20 ст.--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
українські мас-медіа -- свобода преси -- державна підтримка ЗМІ -- українська преса -- українське законодавство та журналістика
Анотація: Аналіз стану свободи мас-медіа в Україні з точки зору чинного законодавства, позицій посадових осіб та журналістів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Піховшек, В'ячеслав \уклад.\; Чекмишев, Олександр \уклад.\; Ганжа, Віктор \уклад.\; Гриб, О. \ред.\; Український незалежний центр політичних досліджень
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
76Я73
М82


    Москаленко, Анатолій Захарович.
    Основи масово-інформаційної діяльності [] : підручник / А. З. Москаленко, Л. В. Губерський, В. Ф. Іванов ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Міжнар. освітній фонд ім. Я. Мудрого. - Київ : [Б. в.], 1999. - 625 с. : іл. - ISBN 966-7181-56-1 : 6.00 грн
ББК 76Я73
Рубрики: Інформаційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
концепції масової комунікації -- інформаційний простір -- теорії розвитку мас медіа -- журналістика -- духовність суспільства -- свобода преси -- засоби масової інформації -- ринок засобів масової інформації -- масово-інформаційна діяльність -- вибори -- Закони України
Анотація: Розкрито закони функціонування, сучасні тенденції розвитку масової комунікації, основи масово-інформаційної діяльності в усіх галузях народного господарства, проаналізовано роль масової комунікації в інформаційному забезпеченні розвитку сучасної світової співдружності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Губерський, Леонід Васильович; Іванов, Валерій Феліксович; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Міжнародний освітній фонд імені Ярослава Мудрого
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37:008
П27


    Перотті, Антоніо.
    Виступ на захист полікультурності [] = Plaidoyer pour L'interculturel / Антоніо Перотті ; [переклад Зої Борисюк та Олександра Павличенка] ; Міжнар. фонд "Відродження". - Львів : Кальварія, 2001. - 128 с. - Дод.: с. 116-127. - ISBN 966-663-011-7 : 12.00 грн
УДК
ББК 74.00
РУБ
Рубрики: Освіта--Полікультура--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
традиційна освіта -- діаспори -- європейські політкультурні суспільства -- меншини -- правила комунікації -- транснаціонали -- соціальний консенсус -- іммігранти -- колонізація -- асиміляція -- мас-медіа -- інтеграція -- документи Ради Європи -- соціалізація -- інтеркультурність
Анотація: [Розкриваються проблеми полікультурності, що виникла в європейських суспільствах і постала перед навчальними і культурними закладами.]

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Борисюк, Зоя \пер.\; Павличенко, Олександр \пер.\; Міжнародний фонд "Відродження"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
76(4УКР)я2
У45


   
    Українські засоби масової інформації [] : спец. вип. інформ.-практ. бюлетеня "Редактор-2001" / Нац. спілка журналістів України, Т-во "Україна-Світ" ; [ред.-упоряд.: Валентина Михайлюта, Яків Грицай, Петро Кулінець ; тех. ред. Валерій Гулейков]. - Київ : Журфонд України, 2001. - 272 с. - 6.00 грн
ББК 76(4УКР)я2
Рубрики: Засоби масової комунікації--Україна--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
внутрішні українські мас-медіа -- українські мас-медіа за кордоном -- український інформаційний простір -- українські газети -- українські журнали -- українські електронні ЗМІ -- українська журналістика
Анотація: Цей збірник знайомить читача з представниками українських мас-медіа у нашій державі і за кордоном.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Михайлюта, Валентина \ред.\; Грицай, Яків \ред.\; Кулінець, Петро \ред.\; Гулейков, Валерій \ред.\; Національна спілка журналістів України; Товариство "Україна-Світ"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
321.7(477)
У45


   
    Україна: кам'янистий шлях до демократії [] / [ред. Л. П. Гнатюк]. - Київ : Заповіт, 2002. - 108 с. : табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 966-7272-49-4 : 5.00 грн
    Зміст:
Дзюба, Іван. Україна в пошуках ідентичності / І. Дзюба. - С .5-35
Ющенко, Віктор. Політична реформа в Україні з погляду євроінтеграції / В. Ющенко. - С .36-46
Хандріх, Л. Економічний розвиток незалежної України / Л. Хандріх. - С .47-61
Томенко, Микола. Законодавча, виконавча та судова влади України до і після виборів 2002 року / М. Томенко. - С .62-78
Телешун, Сергій. Про діяльність фінансово-промислових груп та їх вплив на політичну систему України / С. Телешун. - С .79-93
Шеффер, Уте. Українські мас-медіа між політикою, економікою та громадськістю / У. Шеффер. - С .94-108
УДК
ББК 66.2(4УКР)
Рубрики: Політичні реформи--Україна--Збірники
   Демократія--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
економічний розвиток України -- політична реформа -- українські мас-медіа -- євроінтеграція
Анотація: Політичні та економічні проблеми в Україні 1991 року.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гнатюк, Л. П. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
329.1
К90


    Кулиш, Андрий.
    Publik relations для общественных (негосударственных) организаций [] : практ. советы на каждый день / Андрий Кулиш. - 2-е изд., адапт. - Киев : Винрок Интернешнл, 2002. - 80 с. : фото. - 3.00 грн
УДК
ББК 66.79
Рубрики: Некомерційні організації--Паблик рілейшнз--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- лидерство -- PR-деятельность -- пресс-релиз -- прес-реліз -- пресс-конференции -- прес-конференції -- PR-діяльність -- громадські організації -- общественные организации -- медиа-техники -- медіа-техніки -- имидж -- імідж -- лоббирование -- лобіювання -- публичні виступи -- публичные выступления
Анотація: Направления и механизмы PR-деятельности общественных организаций и политических лидеров.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
342.72/.73(477)
Р64


   
    Розвиток громадянського суспільства в Україні [] / [уклад.: Люба Шара [та ін.]. - Київ : Фонд "Європа XXI", 2002. - 60 с. - (Серія "За прозору владу"). - Бібліогр. в підрядковій прим. - 3.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)301.011
Рубрики: Громадянське суспільство--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
держава і громадянське суспільство -- неурядові громадські організації -- незалежні мас-медіа -- політичні партії -- місцеве самоврядування
Анотація: Систематизовані матеріали щодо поняття громадянського суспільства, основних складових його розвитку, проблем розбудови громадянського суспільства в Україні та можливих механізмів їх подолання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шара, Люба \уклад.\; Підлуська, Інна \уклад.\; Кудіна, Людмила \уклад.\; Усатенко, Галина \уклад.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
659.113(075)
Л84


    Лук'янець, Тамара Іванівна.
    Рекламний менеджмент [] : навч. посіб. / Т. І. Лук'янець ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - 2-ге вид., допов. - Київ : КНЕУ, 2003. - 440 с. : іл. - Літ.: с. 436-437. - ISBN 966-574-482-8 : 36.50 грн
УДК
ББК 65.9(2)421я73
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент рекламої діяльності -- рекламний процес -- психологія рекламного менеджменту -- реклама -- корпоративна реклама -- рекламні агенції -- рекламна кампанія -- мас-медіа -- медіа-планування
Анотація: Розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний універсітет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
76.0(4УКР)
Ж92


   
    Журналістська осінь-2002. Дискусія про політичний тиск та цензуру в українських медіа [] : зб. статей / Наталя Лігачова [та ін.]. - Київ : Телекритика : Фонд медіа-ініціатив, 2003. - 104 с. - 4.00 грн
ББК 76.0(4УКР)
Рубрики: Засоби масової комунікації--Політична цензура--Україна, 21 ст.--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
політична цензура -- політичний тиск на ЗМІ -- інформаційна блокада -- Маніфест українських журналістів -- Незалежна медіа-профспілка -- свобода слова -- журналістський рух
Анотація: Збірка призначена для широкого кола читачів, яких цікавлять питання свободи слова та розвитку медіа в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лігачова, Наталя; Шерман, Ганна; Кіпніс, Борис; Кравченко, Таісія
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
659.11
Я60


    Ян, Виктор.
    Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители [] / Виктор Ян. - М. : ООО "Вершина", 2003. - 240 с. : рис., ил. - Прил.: с. 230-237. - ISBN 5-94696-032-6 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегическое резюме -- стратегічне резюме -- оценочное тестирование -- оцінювальне тестування -- медиа-планы -- медіа-плани -- медиа-стратегии -- медіа-стратегії -- медиа-байеры -- медіа-байєри -- телереклама -- радиореклама -- радіореклама -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)