Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медіапланування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Формування ринкових відносин в Україні -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Печериця Ю.В. Ефективність аналізу зовнішнього середовища в ринкових економічних процесах/ Ю. В. Печериця (стр.3-7)
Мержа Н.В. Аналіз сучасної структури джерел фінансування акціонерних товариств на сучасному етапі розвитку економіки України/ Н. В. Мержа (стр.7-14)
Пташенко Л.О. Еконмічна природа й особливості виникення корпоративних інтересів/ Л. О. Пташенко (стр.15-18)
Шарманська С.О. Стимулююча функція прибутку: теоретичні і практичні проблеми її реалізації/ С. О. Шарманська (стр.19-23)
Предборський В.А. Корупція як системне явище в механізмі тіньового розвитку соціально- економічних просесів/ В. А. Предборський (стр.23-27)
Кривенко М.Л. Конкурентні переваги у діяльності підрозділу транснаціональної корпорації на внутрішньому ринку/ М. Л. Кривенко (стр.27-31)
Юхименко П.І. Ресурсно орієнтований підхід у теорії фірм/ П. І. Юхименко (стр.32-35)
Новак В.О. Інформатизація як конкурентна перевага підприємтсва/ В. О. Новак, Ю. Г. Симоненко, М. Г. Луцький (стр.36-39)
Дубовик Т.В. Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві/ Т. В. Дубовик (стр.40-44)
Мащенко О.М. Прогнозування конкурентноспроможності й економічного ризику реалізації інвестиційного проекту/ О. М. Мащенко, О. І. Федякін, О. М. Савонік (стр.44-49)
Слатвінський М.А. Методичні засади розрахунку вартості інноваційного проекту методом реальних опціонів/ М. А. Слатвінський (стр.50-54)
Шубалий О.М. Тенденції та закономірності розвитку інноваційної діяльності у харчової промисловості України/ О. М. Шубалий, К. В. Білецька (стр.55-61)
Калапа Т.В. Абсорбції інновацій як иключовий фактор міжнаодної конкурентоспроможності підприємств/ Т. В. Калапа (стр.61-65)
Дука А.П. Управління витратами за угодами фінансового лізингу в інвестиційній діяльності орендаря/ А. П. Дука, Г. В. Мисака (стр.65-70)
Єфімова О.В. Системний підхід- основа управління діяльністю підприємств/ О. В. Єфімова (стр.71-76)
Кисельова О.М. Фактори, які впливають на розвиток страхового ринку України/ О. М. Кисельова (стр.76-80)
Бондарчук Т.Г. Місцеве самоврядування та його фінансове забезпечення в умовах адміністративно- територіальної реформи/ Т. Г. Бондарчук (стр.80-84)
Самойловський А.Л. Ефективність страхових операцій: імітаційне моделювання гармонічної системи прибуткової та стійкої страхової індустрії/ А. Л. Самойловський (стр.85-92)
Лобань О.В. Класифікація методів та моделей логістичних систем/ О. В. Лобань (стр.92-95)
Мілай А.О. Кредитний ризик та його хеджування за допомогою деривативів/ А. О. Мілай (стр.95-100)
Зінухов С.В. Аналіз сучасного стану вогнетривної промисловості України/ С. В. Зінухов (стр.100-103)
Кошеленко В.В. Оцінка місця вугільної галузі в енергетичній стратегії України та проблеми її розвитку/ В. В. Кошеленко (стр.103-106)
Сіднєва Ж.К. Проблеми розвитку підприємств нафтопереробної промисловості в сучасних умовах / Ж. К. Сіднєва (стр.107-111)
Богомаз Н.В. Китайські виклики світової економіці/ Н. В. Богомаз (стр.112-116)
Панухник О.В. Регіональні властивості економіки України: їх системне дослідження як передумова виявлення ефективності внутрішніх резервів/ О. В. Панухник (стр.116-121)
Монастирський Г.Л. Розвиток та підтримка підприємництва в системі муніципального управління/ Г. Л. Монастирський (стр.121-126)
Кремпова Н.Л. Бюджетні права Автономної Республіки Крим та їх вплив на формування бюджету регіону/ Н. Л. Кремпова (стр.126-131)
Ільїч Л.М. Багаторівнева система регулювання відтворення трудового потенціалу/ Л. М. Ільїч (стр.132-138)
Ушенко Н.В. Категорія " людський капітал " у концепції людського розвитку/ Н. В. Ушенко (стр.138-142)
Швиданенко О.А. Внутрішня природа та сучасна конфігурація глобального ринку/ О. А. Швиданенко (стр.143-149)
Юсуфова А.А. Оцінка ефективності стратегічного ситуаційного управління/ А. А. Юсуфова (стр.150-155)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубовик Т.В.
Назва : Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2007. - N 2. - С. 40-44 (Шифр frvv/2007/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інноваційно- інвестиційна політика
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/О-64
Автор(и) : Марочко Т. А., Ромат Є. В., Стрелковська А. Л., Хімченко Т. В.
Назва : Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії : метод. посібник
Вихідні дані : К.: Фенікс, 2007
Кільк.характеристики :107 с.: іл.
Колективи : Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні, Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107
ISBN, Ціна 978-966-651-548: 6.00 грн
УДК : 659 + 070
ББК : 76 + 85.156.65
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :334 с
Примітки : Л-ра: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 38.50, 24.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.422я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.46(075.8)/У 67
Автор(и) : Мунін Г.Б., Змійов А.О., Зінов'єв Г.О., Самарцев Є.В.
Назва : Управління сучасним готельним комплексом : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2005
Кільк.характеристики :520 с.: табл.
Примітки : Термінол. слов.: с. 449-473. - Л-ра: с. 474-483. - Дод.: с. 484-509
ISBN, Ціна 966-351-015-3: 058.00 грн
УДК : 338.46(075.8)
ББК : 65.432я73
Предметні рубрики: Готельне господарство-- Управління
Логістика в туризмі
Азартні ігри
Анотація: Сучасні концепції управління готельним коиплексом, що базуються на теоретичних і практичних основах теорії управління.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/М50
Автор(и) : Мунін Г. Б., Карягін Ю. О., Роглєв Х. Й., Руденко С. І.
Назва : Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу : навч. посібник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :460 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія наук України, Рада по вивченню продуктивних сил України, Київський наіональний університет культури і мистецтв
Примітки : Дод.: с. 426-447. - Л-ра: с. 448-758
ISBN, Ціна 978-966-351-172-6: 76.00, 72.00, 73.00, 82.00, грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.43я73
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Сучасна теорія менеджменту готельного і ресторанного бізнесу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)*M/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Фіщук, Олександр Леонідович
Назва : Реклама та рекламна діяльність : [навч.-метод. посібник]
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2007
Кільк.характеристики :210 с.: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210
Ціна : 026.80, 15.00, грн
УДК : 659.1(075.8)*M
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Маркетинг-- Виставково-ярмаркова діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.
Примірники : всього : КР(1), ВВ(1)
Вільні : КР(1), ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :334 с.: рис.
Примітки : Літ.: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 62.00, 30.00, 70.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)