Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=международная маркетинговая стратегия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Ц58
Автор(и) : Циганкова, Тетяна Михайлівна
Назва : Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики :132 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Ціна 966-574-236-1: 16.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління маркетингом--управление маркетингом--операціі міжнародного маркетингу--операции международного маркетингу--компетентність--компетентность--стандартні вимоги до менеджера--стандартные требования к менеджеру--обов'язки менеджера--обязанности менеджера--міжнародна діяльность--международная деятельность--система маркетингової інформації--система маркетинговой информации--міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--організація і контроль --организация и контроль
Анотація: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карабаза І. А., Єгорова І. Г.
Назва : Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 2. - С. 41-49. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/2). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини
Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--роздрібна торгівля--розничная торговля--зарубіжні ринки--зарубежные рынки--власні торгові марки--собственные торговые марки--рітейлер--ритейлер
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)