Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=международный рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.5(477)(075.8)/З-78
Автор(и) : Козак Ю.Г., Логвінова Н.С., Сіваченко І.Ю., Якубовський С.О.
Назва : Зовнішньоекономічна діяльність підприємств : навч. посібник . -2-ге вид., перероб. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :792 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 716-722. - Дод.: с. 723-787
ISBN, Ціна 966-364-221-1: 48.00, 44.00 грн, грн
УДК : 339.5(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)298.2я73
Предметні рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність-- Підприємства
Географіч. рубрики:
Анотація: На підставі висвітлення теоретичних основ зовнішньоекономічної діяльності з'ясовується низка найважливіших питань функціонування підприємства як головного суб'єкта ЗЕД.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1), ЧЗ(1), АБ(2)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1), ЧЗ(1), АБ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М43
Автор(и) : Васильев Г. А., Ибрагимов Л. А., Каменева Н. Г., Нагапетьянц Н. А.
Назва : Международный маркетинг : учеб. пособие
Паралельн. назви :International marketing
Вихідні дані : М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999
Кільк.характеристики :199 с
Примітки : Лит.: с. 196-197
ISBN, Ціна 5-238-00104-5: 12.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи міжнародного маркетинга--принципы международного маркетинга--внешнеэкономическая деятельность предприятия--зовнішньоекономічна діяльність підприємства--стратегія міжнародного маркетинга--стратегия международного маркетинга--експортна товарна політика--экспортная товарная политика--ценовая политика--цінова політика--міжнародні торгові угоди--международные торговые соглашения--міжнародний ринок--международный рынок--зарубежные инвестиции--зарубіжні інвестиції--міжнародні засоби комунікації--международные средства коммуникации
Анотація: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лютак О. М.
Назва : Тенденції сучасної транснаціоналізації туристичної індустрії в умовах глобалізації
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 10. - С. 8-16. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/10). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини
Туризм-- Транснаціональні корпорації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристична індустрія--туристическая индустрия--транснаціоналізація--транснационализация--міжнародний ринок--международный рынок--туристичний продукт--туристический продукт
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)