Пошуковий запит: <.>K=мерчендайзинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Берман Б. Розничная торговля: стратегический подход/Б. Берман, Дж. Р. Эванс ; [пер. с англ. Т. В. Клекоты и др. ; под ред. С. Г. Тригуб]. - 2003
|
>2.
| Маркетинг для магістрів. Т. 1
|
>3.
| Журавльова О.І. Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку/О. І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2008,N N 2.-С.141 - 146
|
>4.
| Наука. Релігія. Суспільство - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку/Т. Старицький, О. Старицька // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.34-38
|
>7.
| Організація торгівлі/В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. Апопія В. В.. - 2009
|
>8.
| Дубовик Т. В. Мерчендайзинг Інтернет-магазину/Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 11.-С.123-128
|
>9.
| Рєвнівцева О. В. Організація торгівлі/О. В. Рєвнівцева, А. Б. Осадчук, О. П. Пащенко ; [ред. Л. В. Гончарук]. - 2010
|
>10.
| Актуальні проблеми економіки - 2010г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>11.
| Зовнішньоекономічний менеджмент/[І. І. Дахно та ін.] ; за ред. І. І. Дахна. - 2012
|
|