Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мерчендайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Назва журналу :Актуальні проблеми економіки -2010р.,N 11
Цікаві статті :
Кожурін Ф. Д. Методологічні засади проекту нагальних системних економічних і соціальних перетворень/ Ф. Д. Кожурін (стр.3-18)
Лопаткіна І. В. Економічний та соціальний ефект торговельної лібералізації в Туреччині/ І. В. Лопаткіна (стр.19-28)
Буркальцева Д. Д. Державні механізми управління макроекономічною безпекою України/ Д. Д. Буркальцева (стр.29-37)
Железняк О. О. Чинники впливу на динаміку збуту товарів в умовах недосконалої конкуренції/ О. О. Железняк, О. С. Кузьменко (стр.38-46)
Краплина В. В. Феноменологічні аспекти державного регулювання інноваційного розвитку економіки/ В. В. Краплина (стр.47-54)
Онишко С. В. Державне регулювання кластеризації економіки як напрямок розбудови національної інноваційної моделі/ С. В. Онишко (стр.55-61)
Хамініч С. Ю. Якість сучасної освіти України в умовах європейської інтеграції/ С. Ю. Хамініч, Н. Ю. Білоусова (стр.62-68)
Боярко І. М. Оцінювання платоспроможності з урахуванням особливостей економічної діяльності підприємств/ І. М. Боярко (стр.69-77)
Бульба С. А. Економічна сутність підприємницьких мереж/ С. А. Бульба (стр.78-82)
Ганущак-Єфіменко Л. М. Методи управління інноваційним розвитком підприємств/ Л. М. Ганущак-Єфіменко (стр.83-95)
Грираш І. О. Контролінг як сучасна система управління підприємством/ І. О. Грираш (стр.96-107)
Дзюба С. Г. Реорганізація підприємств як спосіб поновлення ефективної діяльності/ С. Г. Дзюба, І. Ю. Гайдай (стр.108-114)
Довгань Л. Є. Стратегічна стійкість у системі стратегічного управління підприємством/ Л. Є. Довгань, Г. А. Мохонько (стр.115-122)
Дубовик Т. В. Мерчендайзинг Інтернет-магазину/ Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик (стр.123-128)
Калиніченко Ю. В. Витратний підхід в оцінці вартості вітчизняних промислових підприємств/ Ю. В. Калиніченко, Н. І. Чухрай (стр.129-136)
Капітула С. В. Удосконалення класифікації і структури безпеки підприємства/ С. В. Капітула, В. М. ЯкубецьС. І. Шевченко (стр.137-141)
Кудря Я. В. Підготовка фахових економістів і менеджерів для інтегрованих промислових структур/ Я. В. Кудря (стр.142-147)
Осадча О. А. Сутність, принципи, функції та методи антикризового управління підприємствами машинобудування/ О. А. Осадча (стр.149-156)
Тарнавскька Н. П. Шляхи забезпечення інноваційного типу конкурентної поведінки підприємств в умовах розвитку k-суспільства/ Н. П. Тарнавскька (стр.156-164)
Голляк Ю. Б. Визначення конкурентоспроможності регіонально-галузевої економіки в умовах глобалізації/ Ю. Б. Голляк (стр.165-172)
Майсюра О. М. Формування кадрів інноваційного типу - нової генерації трудового потенціалу країни/ О. М. Майсюра,Бібліогр. в кінці ст.
Бурденко І. М. Похідні фінансові інструменти як форма фіктивного капіталу/ І. М. Бурденко, І. О. Макаренко (стр.181-188)
Волосович С. В. Страхування ризиків лізингових операцій/ С. В. Волосович (стр.189-196)
Парандій О. В. Арбітражні операції на українському строковому ринку/ О. В. Парандій (стр.197-204)
Рябініна Л. М. Чи є в Україні грошова-кредитна політика?/ Л. М. Рябініна (стр.205-213)
Андросова О. Ф. Шляхи удосконалення обліку та аудиту податку з доходів фізичних осіб/ О. Ф. Андросова, Ю. Є. Аскерова (стр.214-218)
Левченко О. М. Факторинг: методика облікового процесу/ О. М. Левченко (стр.219-233)
Заворотний Р. И. Моделирование поступлений и затрат строительных предприятий/ Р. И. Заворотний (стр.234-239)
П'янило Я. Д. Модифікація алгоритму відновлення оригіналу Лапласа з метою визначення періодичностей для аналізу даних в екології/ Я. Д. П'янило, О. З. Готра (стр.240-246)
Сорокіна Л. В. Застосування алгоритму нечіткого висновку типу Сугено для управління фінансовими потоками будівельних підприємств/ Л. В. Сорокіна (стр.247-255)
Твердохліб І. П. Оцінка асиметрії джерел статистичної інформації щодо регіонального споживання домогосподарствами України продуктів харчування/ І. П. Твердохліб, І. В. Блиндюк (стр.256-262)
Хайлук С. О. Використання непараметричних методів оцінювання ефективності, результативності і продуктивності діяльності вітчизняних банків/ С. О. Хайлук, Т. М. Мельник (стр.263-276)
Кескін Г. Працевлаштування та попит на робочу силу в сільському господарстві Туреччини/ Г. Кескін, І. Деллал (стр.277-285)
Лылов А. И. Укрепление внешнеэкономических связей между Воронежской и Луганской областями на основе создания в их приграничье Еврорегиона/ А. И. Лылов, Ю. С. Ловчикова (стр.291-295)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.37/Б50
Автор(и) : Берман, Барри, Эванс, Джоэл Р.
Назва : Розничная торговля: стратегический подход . -8-е изд.
Паралельн. назви :Retail Management. A strategic Apprpoach
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2003
Кільк.характеристики :1184 с.: рис., табл.
Примітки : Прил.: с. 1111-1127. - Слов. терминов: с. 1128-1166. - Предм. указ.: с. 1167-1181
ISBN, Ціна 5-8459-0511-7: 107.04 грн
УДК : 339.37
ББК : 65.421.2
Предметні рубрики: Роздрібна торгівля-- Прийняття рішень-- Планування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розничная торговля--принятие решений--стратегическое планирование--стратегічне планування--стратегии магазинной торговли--стратегії магазинної торгівлі--поиск целевого рынка--пошук цільового ринку--выбор местоположения магазина--вибір місцеположення магазину--управление розничным предприятием--управління роздрібним підприємством--операционный менеджмент--операційний менеджмент--менеджмент персонала--менеджмент персоналу--стратегическая роль персонала--стратегічна роль персоналу--мерчендайзинг--ценообразование--ціноутворення--менеджмент категорий--менеджмент категорій--коммуникации с потребителями--комунікації з споживачами--имидж розничной торговли--імідж роздрібної торгівлі--стратегия продвижения товаров--стратегія просування товарів--стратегия розничной торговли--стратегія роздрібної торгівлі
Анотація: Методы планирования и принятия оптимальных решений в сфере розничной торговли, практические возможности применения Word Wide Web, поведение потребителей, информационные системы, технологические новшества.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубовик Т. В., Дубовик О. В.
Назва : Мерчендайзинг Інтернет-магазину
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 11. - С. 123-128 (Шифр apek/2010/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Мерчандайзинг --Україна
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Журавльова О.І.
Назва : Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
Місце публікування : Наука. Релігія. Суспільство. - Донецьк: ІПШІ "Наука і освіта", 2008. - N 2. - С. 141 - 146. - ISSN 1728-3671 (Шифр nrsu/2008/2). - ISSN 1728-3671
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Товарний ринок
Соціальна філософія
Філософія економіки
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/З-78
Автор(и) : Дахно І. І., Бабіч Г. В., Барановська В. М., Бовтрук Ю. А.
Назва : Зовнішньоекономічний менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :567, [1] с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-611-01-0278-0: 90.00 грн
УДК : 658(075.8) + 339.9(075.8)
ББК : 65.050.214я73 + 65.9(4УКР)8я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Актуальні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю в епоху глобалізації та загостреної конкуренції на світовому ринку.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу (стр.4-10)
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ/ І. Лилик (стр.18-22)
Головкіна Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір/ Н Головкіна (стр.27-33)
Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку/ Т. Старицький, О. Старицька (стр.34-38)
Романюха С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань/ С. Романюха (стр.39-43)
Ткаченко Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку/ Т. Ткаченко, Т. Дупляк (стр.44-49)
Антонюк К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія/ К. Антонюк (стр.50-55)
Полонець В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України/ В. Полонець (стр.56-60)
Пилипчук В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній/ В. Пилипчук (стр.61-67)
Хамідова А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази/ А. Хамідова (стр.68-69)
Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку (стр.70-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 1
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :604 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-18-8: 036.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Наука. Релігія. Суспільство -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Бєловолов Ю.Г. Нові ліві в Латинській Америці/ Ю. Г. Бєловолов, М. А. Харенко (стр.3 - 9)
Агапов В.Л. Производственный травматизм в угольной промышленности/ В. Л. Агапов (стр.10 - 19)
Бредіхин А.В. Ретроспектива державного будівництва в Аргентині: теоретико-методологічний аспект/ А. В. Бредіхин (стр.20 - 25)
Гордієнко Г.М. Заходи радянської держави щодо соціального забезпечення інвалідів Вітчизняної війни в УРСР в 1942 - 1948 рр./ Г. М. Гордієнко (стр.26 - 32)
Драч О.О. Морально-етичні аспекти осмислення вищої жіночої освіти в Російській імперії/ О. О. Драч, М. М. Олійник (стр.33 - 38)
Зарічук О.л. "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)/ О. л. Зарічук (стр.39 - 43)
Касперович П.М. Іслам в Донецькому регіоні: до історіографії питання (1990 - 2007 роки)/ П. М. Касперович, В. М. Касперович (стр.44 - 47)
Коваленко І.Г. Історичний розвиток Партії зелених в незалежній Україні/ І. Г. Коваленко (стр.48 - 52)
Кудактін О.В. Національні секції та Рада нацменшин при Народному комісаріаті освіти УСРР: обставини створення, структура та основні напрямки діяльності/ О. В. Кудактін (стр.53 - 59)
Лебедев Д.В. К проблеме возникновения византийского памятника - иконы "Святого Георгия Победоносца с житием" и его иконографический образ/ Д. В. Лебедев (стр.60 - 64)
Петренко І.М. Шлюбно-сімейні відносини православного населення Гетьманщини у П половині XVIII ст. (на основі документів фонду Пирятинського духовного правління Державного архіву Полтавської області)/ І. М. Петренко (стр.65 - 72)
Петрова І.В. Топографічні описи України в працях радянських істориків (50 - 80-ті рр. ХХ ст.)/ І. В. Петрова (стр.73 - 83)
Тюльченко І.К. Преса 1917 року про молодіжний рух в Україні: джерелознавчий аналіз/ І. К. Тюльченко (стр.84 - 91)
Фесенко А.М. Кампанія з націоналізації культових споруд на Донеччині у 20-х рр. ХХ ст./ А. М. Фесенко (стр.92 - 95)
Фірсов О.В. Структуризація українського козацького війська першої чверті ХУП ст./ О. В. Фірсов (стр.96 - 99)
Чубіна Т.Д. Сестри Софія та Ольга Потоцькі: переплетіння двох жіночих доль/ Т. Д. Чубіна (стр.100 - 104)
Бадюл О.С. Філософська природа аналізу духовності людини/ О. С. Бадюл (стр.105 - 110)
Белокобыльский А.В. Рациональные пределы дискурса о Модерне/ А. В. Белокобыльский (стр.111 - 120)
Білецький В. Есхатологічна спрямованість філософії Г.С.Сковороди/ В. Білецький (стр.121 - 125)
Глушкова Г.М. Роль соціогуманітарних дисциплін у формуванні цінностей майбутньої української еліти/ Г. М. Глушкова (стр.126 - 129)
Дюжев Д.В. Специфика формирования информационного общества в Украине: история и современность/ Д. В. Дюжев (стр.130 - 135)
Журавлев В.И. Современная квантовая космология и метафизика: их роль в создании картины Мира/ В. И. Журавлев (стр.136 - 140)
Журавльова О.І. Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку/ О. І. Журавльова (стр.141 - 146)
Киселиця С.В. Роль віри у формуванні культурно-антропологічного простору/ С. В. Киселиця (стр.147 - 151)
Клименко А.Б. Становление проблемы идентичности в западной философии и психологии/ А. Б. Клименко (стр.152 - 158)
Левицький В.С. Ідентифікація як спроба віднайдення себе/ В. С. Левицький (стр.159 - 167)
Мармуров В.В. Дружба та любов як компоненти духовності в етико-аксіологічних концепціях Г.С.Сковороди та П.Д.Юркевича/ В. В. Мармуров, П. Г. Давидов (стр.168 - 173)
Мельничук Н.Ю. Дискурс злочину та покарання в контексті гуманістичної концепції людського буття доби Ренесансу/ Н. Ю. Мельничук (стр.174 - 178)
Слюсарев И.А. О катаклизме и Всемирном потопе/ И. А. Слюсарев (стр.179 - 184)
Теліженко Л.В. Постнекласична модель цілісної людини: тоталогічний вимір/ Л. В. Теліженко (стр.185 - 191)
Уколова Ю.С. Категории "вера" и "доверие" - семантика различий/ Ю. С. Уколова (стр.192 - 200)
Князева-Лязгина Н.В. Воскресение Иисуса Христа в современной христианской доктрине/ Н. В. Князева-Лязгина (стр.201 - 206)
Меша В.Г. Характер територіально-адміністративної структури православної церкви в Україні останньої чверті ХІХ століття/ В. Г. Меша (стр.207 - 212)
Поцулко О.А. Еволюція автокефального руху в Україні (1917 - 1936 рр.)/ О. А. Поцулко (стр.213 - 218)
Сітарчук Р.А. Адвентисти в Катеринославській губернії за часів царської Росії/ Р. А. Сітарчук (стр.219 - 224)
Ямчук П.М. "Унія греків з костьолом Римським 1595 року" А.-І.Потія як спроба формування духовно-морального виміру християнської особистості й світу в українському Середньовіччі/ П. М. Ямчук (стр.225 - 231)
Алексейчук И.С. Закономерности развития смысла научными социумами (на примере развития смысла понятия "синдром выгорания")/ И. С. Алексейчук (стр.232 - 238)
Дутка Г.Я. Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти/ Г. Я. Дутка (стр.239 - 244)
Киреева Т.И. Геосоциоэтногенезис музыкальной культуры Восточной Украины как символ биполярного общества/ Т. И. Киреева (стр.245 - 250)
Киркач В.Н. Роль имени в этнической культуре/ В. Н. Киркач, Э. Н. Левченко (стр.251 - 259)
Кузь О.М. Соціальна реальність як текст/ О. М. Кузь (стр.260 - 264)
Мирошников О.А. Преемственность в Новое время: традиция и модернизация/ О. А. Мирошников (стр.265 - 268)
Сергеєв М.В. Російська національна ідея радянського періоду: на матеріалах російських джерел/ М. В. Сергеєв, З. П. Росінська (стр.269 - 275)
Тодоров І.Я. Українська зовнішня політика в 2007 році/ І. Я. Тодоров (стр.276 - 284)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.17(075.8)/О-64
Автор(и) : Апопій В. В., Міщук І. П., Ребицький В. М., Рудницький С. І.
Назва : Організація торгівлі : підручник для студ. вищ. навч. закл. . -3-тє вид.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :632 с.: граф., табл.
Примітки : Л-ра: с. 627-628
ISBN, Ціна 978-966-364-937-5: 137.50, 163.68, грн
УДК : 339.17(075.8)
ББК : 65.421я73
Предметні рубрики: Торгівля
Анотація: Теоретичні положення і наукові підходи, які базуються на теоріях систем та організації, суть і зміст синергетики в організації торгівлі
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1(075.8)*М/Р32
Автор(и) : Рєвнівцева, Ольга Василівна, Осадчук, Алла Болеславівна, Пащенко, Ольга Петрівна
Назва : Організація торгівлі : навч. посібник
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2010
Кільк.характеристики :228, [2] с.: табл., рис.
Примітки : Літ.: с. 224-225
ISBN, Ціна 978-966-683-244-6: 28.00 грн
УДК : 339.1(075.8)*М
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Торговельні підприємства
Торгівля-- Організація
Географіч. рубрики:
Анотація: Висвітлено теоретичні засади організації торгівлі, особливості функціонування роздрібної та оптової торговельної мережі, формування асортименту торговельних підприємств та управління ним з врахуванням накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
Примірники : всього : ФОНД(1), КР(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), КР(1), ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Старицький Т., Старицька О.
Назва : Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 2. - С. 34-38: табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра: с. 38
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)