Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=моніторинг реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/О-64
Автор(и) : Марочко Т. А., Ромат Є. В., Стрелковська А. Л., Хімченко Т. В.
Назва : Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії : метод. посібник
Вихідні дані : К.: Фенікс, 2007
Кільк.характеристики :107 с.: іл.
Колективи : Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні, Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107
ISBN, Ціна 978-966-651-548: 6.00 грн
УДК : 659 + 070
ББК : 76 + 85.156.65
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)