Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=нейромаркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу (стр.4-10)
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ/ І. Лилик (стр.18-22)
Головкіна Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір/ Н Головкіна (стр.27-33)
Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку/ Т. Старицький, О. Старицька (стр.34-38)
Романюха С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань/ С. Романюха (стр.39-43)
Ткаченко Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку/ Т. Ткаченко, Т. Дупляк (стр.44-49)
Антонюк К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія/ К. Антонюк (стр.50-55)
Полонець В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України/ В. Полонець (стр.56-60)
Пилипчук В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній/ В. Пилипчук (стр.61-67)
Хамідова А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази/ А. Хамідова (стр.68-69)
Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку (стр.70-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюха С.
Назва : Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 2. - С. 39-43. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра: с. 43
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32(075.8)/Б77
Автор(и) : Бойко, Олександр Дмитрович
Назва : Політичне маніпулювання : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :432 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 414-418. - Термінол. слов.: с. 419-423. - Л-ра: с. 424-431
ISBN, Ціна 978-966-8226-90-8: 52.80, 55.20, 88.00, грн
УДК : 32(075.8)
ББК : 66.0я73
Предметні рубрики: Політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Політичне маніпулювання як інструмент прихованого впливу на психіку людини і поведінку мас, що активно використовується у боротьбі за владу; розглянуто типологію політичних маніпуляторів, а також захист від маніпулятивних впливів.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 619:631.1.027](07/Г62-794265
Автор(и) : Голуб, Юрій Степанович, Недосєков, Віталій Володимирович, Албулов, Олексій Іванович
Назва : Менеджмент та маркетинг у ветеринарній медицині: основи управління біологічними процесами та імунобіологічними засобами : посібник
Вихідні дані : Херсон: Грінь Д. С., 2015
Кільк.характеристики :659, [1] с.: cх.
Колективи : Національний університет біоресурсів і природокористування України. Факультет ветеринарної медицини
Примітки : Скор.: с. 10-12. - Термінологія: с. 507-605. - Бібліогр.: с. 606-631. - Дод.: с. 632-658
ISBN, Ціна 978-617-7243-37-2: 250.00 грн
УДК : 619:631.1.027](075.8)
ББК : 48.2я73 + 65.325.2я73
Предметні рубрики: Ветеринарна медицина-- Управління
Епізоотологія
Інфекційні хвороби
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління інфекційним процесом--управление инфекционным процессом--управління епізоотичним процесом--управление эпизоотическим процессом--емерджентні інфекції--эмерджентные инфекции--кібернетика--кибернетика--інтерфейси--интерфейсы--культура менеджменту--культура менеджмента--нейроменеджмент--нейромаркетинг--імунобіологічні засоби--иммунобиологические средства--вакцини--вакцины--антитіла--антитела--імунокорекція--иммунокорекция--дослідження--исследования
Анотація: Інфекційна паталогія та ії профілактика, базові аспекти нормоценології, підвищення ефективності системи управління у ветеринарії.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бовш, Людмила
Назва : Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2017. - N 5. - С. 61-72. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2017/5). - ISSN 1727-9313
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Маркетинг --Україна
Інновації --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готельне підприємство--маркетинг вражень--маркетинг відносин--нейромаркетинг--dea-аналіз
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тульчинська С. О., Кириченко С. О., Савіцький Н. Ю.
Назва : Застосування сучасних інструментів маркетингу в умовах інноваційної економіки
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - К.: ДКС Центр, 2019. - N 3. - С. 19-23 (Шифр agsv/2019/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інноваційна економіка-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика--інноваційний маркетинг--краудсорсинг--нейромаркетинг
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)