Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обслуговування споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/Z48
Автор(и) : Zeithaml, Valarie A., Bitner, Mary Jo
Назва : Services Marketing : integrating Customer Focus Across the Firm . -3rd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2003
Кільк.характеристики :XX, 668 p.: ill.
Примітки : Ind.: p. 661-668. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-247142-5: 075.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24я73339
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Споживачі-- Обслуговування
Географіч. рубрики:
Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 642.5(031)/Б44
Автор(и) : Беляева, Алла Михайловна
Назва : Энциклопедия ресторанного бизнеса
Вихідні дані : Донецк: БАО, 2009
Кільк.характеристики :544 с.: ил., табл.
Примітки : Прил.: с. 502-536. - Лит.: с. 537
ISBN, Ціна 978-966-481-245-7: 52.00 грн
УДК : 642.5(031)
ББК : 36.995я2
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Організація
Географіч. рубрики:
Анотація: Помощник всем, кто решил заняться ресторанным бизнесом и желает обучиться профессии официанта, бармена.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 640.43(075.8)/М84
Автор(и) : Мостова Л. М., Новікова О. В.
Назва : Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства : навч. посібник . -2-ге вид.
Вихідні дані : К.: Ліра, 2012
Кільк.характеристики :386, [2] с.: іл.
Примітки : Л-ра: с. 366-367. - Дод.: с. 368-386
ISBN, Ціна 978-966-2609-12-7: 65.00 грн
УДК : 640.43(075.8)
ББК : 39.99я73
Предметні рубрики: Ресторанна справа-- Обслуговування
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація обслуговувння в закладах ресторанного господарства різних типів, вимоги до виробничих та торгових приміщень.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 640.43(075.8)/О-64
Автор(и) : Мазаракі, Анатолій Антонович, П'ятницька, Ніла Олексіївна, П'ятницька, Галина Тезіївна, Литвиненко, Тамара Євгенівна
Назва : Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства : підручник . -[2-ге вид., перероб. і допов.]
Вихідні дані : К.: Кондор, 2012
Кільк.характеристики :556, [2] с.: табл., рис., фото.кол.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський національний торговельно-економічний університет
Примітки : Дод.: с. 437-550. - Л-ра: с.551-556
ISBN, Ціна 978-966-351-355-3: 160.00 грн
УДК : 640.43(075.8)
ББК : 36.99я73
Предметні рубрики: Ресторанна справа-- Обслуговування
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація процесу обслуговування у закладах ресторанного господарства різних типів і класів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 642.5(075.8)/А 87
Автор(и) : Архіпов, Віктор Віталійович, Русавська, Валентина Андріївна
Назва : Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства : навч. посібник . -2-ге вид.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :340, [2] с.: фото, рис.
ISBN, Ціна 978-611-01-0289-6: 67.00 грн
УДК : 642.5(075.8)
ББК : 36.99я73
Предметні рубрики: Ресторани-- Обслуговування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): послуги ресторанного господарства--торгівельні приміщення--столовий посуд--обслуговування споживачів--організація банкетів--організація прийомів--спеціальні види послуг--прогресивні технології обслуговування--організація громадського харчування
Анотація: Сутність процесу обслуговування в закладах ресторанного господарства різних типів і класів, характеристика матеріально-технічної бази як необхідної її передумови.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 641.87:640.432(07/А87-983794
Автор(и) : Архипов, Виктор Витальевич
Назва : Барное дело. Технология продукции и обслуживание в барах : учеб. пособие . -2-е изд.
Вихідні дані : Киев: Центр учеб. лит., 2016
Кільк.характеристики :239, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Прил.: с. 220-236. - Лит.: с. 237
ISBN, Ціна 978-617-673-418-5: 107.20 грн
УДК : 641.87:640.432(075.8)
ББК : 36.991я73
Предметні рубрики: Установи громадського харчування
Підприємства-- Продукція-- Технологія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функционирование баров--функціонування барів--материально-техническое обеспечение баров--матеріально-технічне обслуговування барів--организация работы баров--організація роботи барів--обслуживание потребителей--обслуговування споживачів--безалкогольные напитки--безалкогольні напої--подача напитков--подача напоїв--смешанные напитки--змішані напої--коктейли--коктейлі--алкогольные напитки--алкогольні напої
Анотація: Классификация баров, порядок подготовки бара к приему посетителей, требования к персоналу по их обслуживанию, а также классификация напитков, особенности их подачи.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 640.43(075.8)/О-97
Автор(и) : Ощипок І. М., Пономарьов П. Х.
Назва : Барна справа : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :278, [10] с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Укоопспілка
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Дод.: с. 271-278. - Літ.: с. 279
ISBN, Ціна 978-617-574-104-7: 170.00 грн
УДК : 640.43(075.8)
ББК : 36.995я73
Предметні рубрики: Установи громадського харчування-- Обслуговування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функціонування барів--обслуговування споживачів--матеріально-технічне забезпечення--робоче місце бармена--асортимент лікеро-горілчаних напоїв--асортимент пива--фруктово-ягідні соки--кава--напої--коктейлі--чай
Анотація: Організація, функціонування барів, їх класифікація, матеріально-технічне забезпечення, порядок підготовки барів для обслуговування відвідувачів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.46:005.7/L91
Автор(и) : Lovelock, Christopher
Назва : Product plus: how product + service = competitive advantage
Вихідні дані : New York: McGraw-Hill, 1994
Кільк.характеристики :XIV, 382 с
Примітки : Текст: англ. - Ind.: p. 374-382. - Кн. в суперобкладинці
ISBN, Ціна 0-07-038798-2: 100.00 грн
УДК : 338.46:005.7
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Послуги-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): послуги--менеджмент--обслуговування споживачів--клієнти
Анотація: If a firm is to survive and prosper into the twenty-first century, says Christopher Lovelock, its top management must find ways to create a "product plus organization." Product plus means knowing how to add value for all stakeholders - not just for customers but also for employees, suppliers, owners, and even the broader community. Whatever your product, service holds the key. Improving or reengineering service processes should lie at the heart of any strategy. This groundbreaking book by one of the world's leading authorities on service-driven businesses shows you how to proceed. Today's managers are under pressure to perform on many fronts: Customers demand more than quality, they want value, too; investors want profits; and employees seek more rewarding work. Experts constantly urge businesses to cut costs and increase productivity. Both problems and opportunities abound as markets become multicultural, technology develops with astonishing speed, and the evolving global economy affects even local firms. Product Plus is about creating synergy between customer satisfaction, operational productivity, and employee performance. Drawing on more than 20 years of experience, Lovelock demonstrates how successful businesses enhance their core products - both goods and services - with an array of supplementary service elements that add benefits and reduce the costs of doing business for both customers and the firm itself. Costs, to customers, he emphasizes, entail more than just money - they involve time, physical effort, and hassle, too. Innovation in service delivery requires rethinking the ways in which the firm and its customers interact and then reengineering traditional processes. Withits strong international orientation, appreciation of the role of technology, and in-depth examples, Product Plus offers an authoritative and highly readable guide to creating competitive advantage.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)