Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оцінка ефективності управління<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.72(477)(075.8/П 52-626348
Автор(и) : Полонский, Вячеслав Григорьевич, Белоусова С. В., Белоусов А. М.
Назва : Корпоративное управление в непроизводственной сфере : учеб. пособие
Вихідні дані : Херсон: ОЛДИ-плюс, 2003
Кільк.характеристики :460 с.: табл.
Примітки : Лит.: с. 455-459
ISBN, Ціна 966-7914-89-5: 68.00 грн
УДК : 334.72(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)49я73
Предметні рубрики: Корпоративне управління
Анотація: Рассмотрена корпорация как система, ее внешняя и внутренняя среда, природа корпорации, классификация хозяйственных обществ, отражены их особенности и характерные черты.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8:330/Б61-933442
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр учб. літ., 2018
Кільк.характеристики :461, [1] с.: іл., табл.
Примітки : Літ.: с. 380-431. - Дод.: с. 432-461
ISBN, Ціна 978-617-673-763-6: 300.00 грн
УДК : 339.138:658.8:330.341
ББК : 65.290-5
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Інновації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційне підприємництво--логістичний потенціал--системний аналіз--ринок інновацій--оцінка каналів постачання--управління товарним рухом--оптимізація системи товароруху--оцінка ефективності управління--управління витратами--маркетингові витрати--валовий внутрішній продукт--структура внутрішніх витрат--інноваційна діяльність підприємства--маркетингове забезпечення
Анотація: Теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу продукції промислових підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)