Пошуковий запит: <.>K=поведінкова економіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бобух І.
Назва : Поведінкова економіка та сталий розвиток: ключові аспекти взаємозв'язку
Місце публікування : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2016. - N 6. - С. 4-8. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2016/6). - ISSN 1810-3944 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка-- Розвиток --Україна Суспільство --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--поведенческая экономика--поведінкові шаблони--поведенческие шаблоны--сталий розвиток економіки--устойчивое развитие экономики--соціально-економічні взаємозв'язки--социально-экономическая взаимосвязь
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Чужиков А. В.
Назва : Поведінкові фактори розвитку медійного бізнесу
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2018. - N 12. - С. 47-52 (Шифр iptd/2018/12) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка-- Глобалізація Медійна продукція-- Конкуренція (екон.) Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--медіа--біхевіоризм--мікс фактори--евристика--когнітивні викривлення--економічна емпатія
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лебедева, Лариса
Назва : Економічна теорія у дослідженнях XXI ст.
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2019. - N 2. - С. 73-85 (Шифр ztef/2019/2) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економічна теорія-- Дослідження, 21 ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): парадигма економічної науки--економіка навколишнього середовища--поведінкова економіка--інституціональна економіка--еволюційна економіка--економіка знань
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сохацька, Олена, Сідхарх
Назва : Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Місце публікування : Журнал Європейської економіки. - Т.: Економічна думка, 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - ISSN 1684906Х (Шифр zeek/2019/18/2). - ISSN 1684906Х Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля-- Цифрові технології Соціальні мережі-- Маркетинг Споживачі-- Поведінка Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--прийняття рішень--маркетингові стратегії--аналіз споживачів
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Безгін К. С., Ушкальов В. В.
Назва : Поведінкова економіка: епістемічний поворот у трактуванні раціональності
Місце публікування : Економіка України. - К.: Преса України, 2019. - N 7/8. - С. 3-15. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2019/7/8). - ISSN 0131-775Х Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економічна теорія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--когнітивне викривлення--когнітивні процеси--раціональність--евристика
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Король С., Клочко А.
Назва : Hard та soft skills бухгалтера
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2020. - N 3. - С. 147-159. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2020/3). - ISSN 1727-9313 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Цифрова економіка Бухгалтерський облік Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний бухгалтер--соціальний інтелект--поведінкова економіка
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кваша О. В.
Назва : Основні положення та гіпотези поведінкових фінансів
Місце публікування : Економіка та держава. - 2020. - N 5. - С. 225-231 (Шифр etde/2020/5) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Фінанси-- Економічна теорія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--теорія перспектив
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Чужиков А. В., Лещенко К. А.
Назва : Комунікаційна підтримка глобальної екологізації споживання
Місце публікування : Економіка та держава. - 2020. - N 7. - С. 99-104 (Шифр etde/2020/7) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Споживання-- Екологічна безпека Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживчий ринок--агропродовольча продукція--здоровий спосіб життя--медіа--поведінкова економіка
Знайти схожі
|
|