Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Актуальні проблеми економіки - 2013г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>2.
| Економіка АПК - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>3.
| Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Економіка та держава - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>5.
| Держава і право - 2019г.,N 85 (Введено оглавление)
|
>6.
| Мандрівець - 2014г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>7.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>8.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2017г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>9.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2013г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>10.
| Регіональна економіка - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>12.
| Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>13.
| Вища школа - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Актуальні проблеми економіки - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>15.
| Гайдуцький І. П. Системи та механізми мотивації низьковуглецевого розвитку/Іван Гайдуцький. - 2018
|
>16.
| Гайдуцький П. І. Леонід Кучма: прем'єр-реформатор/Павло Гайдуцький. - 2023
|
>17.
| Малихіна О. М. Теоретико-методологічні аспекти позиціонування будівельних проектів у форматі інноваційного провайдингу/О. М. Малихіна, Р. В. Трач // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2017,N N 11.-С.62-69
|
>18.
| Мельник М. І. Вплив адміністративно-фінансової децентралізації на зміну позиціонування міст в економіці Карпатського регіону/М. І. Мельник, Р. Є. Яремчук, І. В. Лещух // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2019,N N 1.-С.14-23
|
>19.
| Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Вип. 52:Розвиток соціально-інформаційних комунікацій в умовах інформатизації/[ред.-пер. англ. тексту М. Кушнарьова]. - 2019
|
>20.
| Титарчук А. Каждое событие - это "отдельная история"/А. Титарчук // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 9.-С.18-19
|
|
|