Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-61   61-61 
1.

Проектирование и разработка промышленных роботов/С. С. Аншин [и др.] ; под общ. ред. П. Н. Белянина, Я. А. Шифрина, Е. П. Попова. - 1989
2.

Мэнгин Ч.-Г. Технология поверхностного монтажа/Ч.-Г. Мэнгин, С. Макклеллад ; пер. c англ.: А. В. Заводян, В. А. Королькевича ; под ред. Л. А. Коледова. - 1990
3.

Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації/під ред. А. О. Старостіної. - 1997
4.

Батра Р. Рекламный менеджмент/Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 2000
5.

Кириленко А. П. Самоучитель по компьютерной верстке/Александр Кириленко ; [ред.: Т. Ф. Мартынюк, И. В. Стеценко]. - 2000
6.

Ливингстон Д. CSS и DHTML. Web-профессионалам/Дэн Ливингстон, Мика Браун. - 2001
7.

Методы практической социальной психологии. Диагностика. Консультирование. Тренинг/[Ю. М. Жуков и др.] ; под. ред. Ю. М. Жукова. - 2004
8.

Коженевский С. Р. Взгляд на жесткий диск "изнутри"/С. Р. Коженевский, С. Д. Прокопенко, С. Ю. Ткаченко. - 2004
9.

Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг/Н. В. Куденко. - 2006
10.

Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.49-52
11.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
12.

Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.64-69
13.

Вища школа - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
14.

Хамініч С.Ю. Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств/С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2008,N N 8.-С.130-137
15.

Актуальні проблеми економіки - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
16.

Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Вища школа. -К., 2008,N №4.-С.42-50
17.

Дал Г. Реклама для "чайников"/Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2009
18.

Разумовская А. Л. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг/А. Л. Разумовская. - 2009
19.

П'ятіна О. Політична культура як складова іміджу органів державної влади/О. П'ятіна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2010,N N 2.-С.184-191
20.

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
 1-20    21-40   41-61   61-61 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)