Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Проектирование и разработка промышленных роботов/С. С. Аншин [и др.] ; под общ. ред. П. Н. Белянина, Я. А. Шифрина, Е. П. Попова. - 1989
|
>2.
| Мэнгин Ч.-Г. Технология поверхностного монтажа/Ч.-Г. Мэнгин, С. Макклеллад ; пер. c англ.: А. В. Заводян, В. А. Королькевича ; под ред. Л. А. Коледова. - 1990
|
>3.
| Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації/під ред. А. О. Старостіної. - 1997
|
>4.
| Батра Р. Рекламный менеджмент/Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 2000
|
>5.
| Кириленко А. П. Самоучитель по компьютерной верстке/Александр Кириленко ; [ред.: Т. Ф. Мартынюк, И. В. Стеценко]. - 2000
|
>6.
| Ливингстон Д. CSS и DHTML. Web-профессионалам/Дэн Ливингстон, Мика Браун. - 2001
|
>7.
| Методы практической социальной психологии. Диагностика. Консультирование. Тренинг/[Ю. М. Жуков и др.] ; под. ред. Ю. М. Жукова. - 2004
|
>8.
| Коженевский С. Р. Взгляд на жесткий диск "изнутри"/С. Р. Коженевский, С. Д. Прокопенко, С. Ю. Ткаченко. - 2004
|
>9.
| Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг/Н. В. Куденко. - 2006
|
>10.
| Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.49-52
|
>11.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>12.
| Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.64-69
|
>13.
| Вища школа - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Хамініч С.Ю. Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств/С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2008,N N 8.-С.130-137
|
>15.
| Актуальні проблеми економіки - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>16.
| Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Вища школа. -К., 2008,N №4.-С.42-50
|
>17.
| Дал Г. Реклама для "чайников"/Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2009
|
>18.
| Разумовская А. Л. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг/А. Л. Разумовская. - 2009
|
>19.
| П'ятіна О. Політична культура як складова іміджу органів державної влади/О. П'ятіна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2010,N N 2.-С.184-191
|
>20.
| Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|
|