Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Вища школа. -К., 2008,N №4.-С.42-50
|
>2.
| Гайдуцький І. П. Системи та механізми мотивації низьковуглецевого розвитку/Іван Гайдуцький. - 2018
|
>3.
| Титарчук А. Каждое событие - это "отдельная история"/А. Титарчук // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 9.-С.18-19
|
>4.
| Федірко О. А. Позиціонування європейських компаній у глобальному інноваційно-інвестиційному середовищі/О. А. Федірко // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2017,N N 9.-С.30-33
|
>5.
| Анисенко О. В. Сучасні геодезичні прилади, їх значення і роль у геодезичних вимірнюваннях/О. В. Анисенко, К. А. Платонова // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 4.-С.80-83
|
>6.
| Мельник М. І. Вплив адміністративно-фінансової децентралізації на зміну позиціонування міст в економіці Карпатського регіону/М. І. Мельник, Р. Є. Яремчук, І. В. Лещух // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2019,N N 1.-С.14-23
|
>7.
| Малихіна О. М. Теоретико-методологічні аспекти позиціонування будівельних проектів у форматі інноваційного провайдингу/О. М. Малихіна, Р. В. Трач // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2017,N N 11.-С.62-69
|
>8.
| Лучик С. Економічний потенціал прикордонних регіонів України/С. Лучик, В. Лучик, М. Лучик // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 5.-С.70-81
|
>9.
| Геодезія/Горлачук В. В. [та ін.]. - 2015
|
>10.
| Вовкодав С. До проблеми позиціонування "змійових" валів Переяславщини: історіографія питання/С. Вовкодав // Мандрівець. -Т.:Мандрівець, 2014,N N 6.-С.16-21
|
>11.
| Конончук С. Г. Ідеологічне позиціонування політичних партій в Україні/С. Г. Конончук, О. А. Ярош. - 2013
|
>12.
| Ливингстон Д. CSS и DHTML. Web-профессионалам/Дэн Ливингстон, Мика Браун. - 2001
|
>13.
| Носкова Е. В. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями/Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 2.-С.136-146
|
>14.
| Кириленко А. П. Самоучитель по компьютерной верстке/Александр Кириленко ; [ред.: Т. Ф. Мартынюк, И. В. Стеценко]. - 2000
|
>15.
| Пантєєв Р. Л. Модель та алгоритми гранулярної фільтрації у задачі глобальної локалізації мобільного робота/Р. Л. Пантєєв, П. І. Бідюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2020,N N 3.-С.41-46
|
>16.
| Кулицький С. Аналітична діяльність бібліотеки як засіб ідентифікації, вертифікації та позиціонування стратегічних комунікацій національної економіки/С. Кулицький // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -Київ:НБУВ, 2019. т.Вип. 52:Розвиток соціально-інформаційних комунікацій в умовах інформатизації.-С.199-214
|
>17.
| Коронкевич М. Два или три слова, которые сразят клиента/М. Коронкевич // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 2(берез.-квіт.).-С.20-25
|
>18.
| Дерев'янко Д. А. Система точного землеробства/Д. А. Дерев'янко, Л. В. Аніскевич, О. Д. Дерев'янко. - 2022
|
>19.
| Гайдуцький П. І. Леонід Кучма: прем'єр-реформатор/Павло Гайдуцький. - 2023
|
>20.
| На шляху впровадження точного землеробства // Пропозиція. -К.:Юнівест Медіа, 2020,N N 4.-С.142-145
|
|
|