Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ливингстон Д. CSS и DHTML. Web-профессионалам/Дэн Ливингстон, Мика Браун. - 2001
|
>2.
| Разумовская А. Л. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг/А. Л. Разумовская. - 2009
|
>3.
| Конончук С. Г. Ідеологічне позиціонування політичних партій в Україні/С. Г. Конончук, О. А. Ярош. - 2013
|
>4.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>5.
| Пелещишин А. М. Інтернет-технології опрацювання консолідованих інформаційних ресурсів/А. М. Пелещишин; за ред. проф. В. В. Пасічника. - 2010
|
>6.
| Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Актуальні проблеми економіки - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>8.
| Актуальні проблеми економіки - 2013г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>9.
| Рогозян Ю. С. Аналіз наукових підходів до проблематики визначення та систематизації параметрів позиціонування територій локального рівня/Ю. С. Рогозян, К. І. Сєрєбряк // Економіка та держава, 2020,N N 5.-С.6-10
|
>10.
| Кулицький С. Аналітична діяльність бібліотеки як засіб ідентифікації, вертифікації та позиціонування стратегічних комунікацій національної економіки/С. Кулицький // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -Київ:НБУВ, 2019. т.Вип. 52:Розвиток соціально-інформаційних комунікацій в умовах інформатизації.-С.199-214
|
>11.
| Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>12.
| Коженевский С. Р. Взгляд на жесткий диск "изнутри"/С. Р. Коженевский, С. Д. Прокопенко, С. Ю. Ткаченко. - 2004
|
>13.
| Вища школа - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Мельник М. І. Вплив адміністративно-фінансової децентралізації на зміну позиціонування міст в економіці Карпатського регіону/М. І. Мельник, Р. Є. Яремчук, І. В. Лещух // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2019,N N 1.-С.14-23
|
>15.
| Геодезія/Горлачук В. В. [та ін.]. - 2015
|
>16.
| Коронкевич М. Два или три слова, которые сразят клиента/М. Коронкевич // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 2(берез.-квіт.).-С.20-25
|
>17.
| Держава і право - 2019г.,N 85 (Введено оглавление)
|
>18.
| Козак Л. В. Диференціація за якістю як чинник ефективності стратагій позиціонування зернової продукції в Україні/Л. В. Козак // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 12.-С.113-120
|
>19.
| Вовкодав С. До проблеми позиціонування "змійових" валів Переяславщини: історіографія питання/С. Вовкодав // Мандрівець. -Т.:Мандрівець, 2014,N N 6.-С.16-21
|
>20.
| Економіка АПК - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
|
|