Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=попит в туризмі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48-021.387(47/С50-501028
Автор(и) : Смирнов, Ігор Георгійович, Любіцева, Олена Олександрівна
Назва : Маркетинг сталого туризму : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2019
Кільк.характеристики :255, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний університет
Примітки : Літ.: с. 255
ISBN, Ціна 978-617-7748-58-7: 290.00 грн
УДК : 338.48-021.387(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:658.8](477)/С50-655035
Автор(и) : Смирнов І. Г.
Назва : Маркетинг у туризмі : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: КНУ ім. Тараса Шевченка, 2016
Кільк.характеристики :251, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Примітки : Літ.: с. 209-210. - Дод.: с. 211-251
ISBN, Ціна 978-966-97475-9-4: 20.00 грн
УДК : 338.48:658.8](477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)433я73
Предметні рубрики: Туризм
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристичні фірми--туристичний ринок--попит в туризмі--комунікації в туризмі--міжнародний туризм--інновації в туризмі--туристичні кластери--сакральний туризм
Анотація: Розкрито специфіку маркетингу сталого туризму; особливості ринку споживачів, рекламної діяльності та цінової політики; конкурентоспроможність та новітні інноваційні напрями маркетингу в туризмі.
Примірники :АБ(1)
Вільні : АБ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)