Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=предметні компетентності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.026я7/З-43
Автор(и) : Дмитренко К. А., Коновалова М. В., Семиволос О. П., Бекетова С. В.
Назва : Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності : [метод. посіб.]
Вихідні дані : Харків: Основа, 2019
Кільк.характеристики :119, [1] с.: іл., рис., табл., сх.
Серія: Нові формати освіти
Примітки : Літ.: с. 117-119
ISBN, Ціна 978-617-00-3240-9: 85.00 грн
УДК : 373.026я7
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики:
Анотація: Посібник містить докладний та зрозумілий виклад вимог нової української школи щодо формування в учнів необхідних компетентностей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каруцяк, Світлана
Назва : Формування предметних компетентностей на уроках англійської мови в 1-2 класах : ділимося досвідом
Місце публікування : Іноземні мови в навчальних закладах. - К.: Пед. преса, 2019. - N 4. - С. 42-49 (Шифр imvn/2019/4)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Навчання-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--початкова школа--англійська в початковій школі--предметні компетентності
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пасласвький Р. П.
Назва : Формування просторової унівської компетентності на уроках історії України у 7 класі
Місце публікування : Історія та правознавство: наук.-метод. журн. - Х.: Основа, 2019. - N 16/18. - С. 24-28 (Шифр itpr/2019/16/18)
Предметні рубрики: Історія-- Уроки-- Компетентність --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): істрична карта--предметні компетентності
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Рощенюк О. А.
Назва : Створення "Зеленого лабіринту" як еколого-розвивального середовища в ландшафтному озелененні закладів позашкільної освіти
Колективи : Національна спілка краєзнавців України, Комунальний заклад "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради, Житомирська обласна організація НСКУ, Управління освіти і науки Бердичівської міської ради, "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення", науково-краєзнавча конференція
Місце публікування : "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення", науково-краєзнавча конференція. Матеріали регіональної науково-краєзнавчої конференції "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення" прсвяченої 100-річчю від дня народження Заслуженого вчителя Української РСР А. П. Кащука, 8-9 травня 2023 р./ [Т. В. Бабійчук та ін. ; упоряд. П. С. Скавронський]. - Бердичів: ФОП Мельник М. В., 2023. - С. 107-116: рис. - ISBN 978-617-7254-58-3 (Шифр 37:316.422](091):/Р68-877046). - ISBN 978-617-7254-58-3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 37:316.422](091):908(477.42)(082)
ББК : 74.2(4УКР-4ЖИТ) + 26.890(4УКР-4ЖИТ)
Предметні рубрики: Позашкільні заклади-- Екологічна освіта --Бердичів, місто (Житомирська область), 21 ст., поч.
Географіч. рубрики: Бердичів, місто (Житомирська область)-- Позашкільні заклади-- Екологічна освіта, 21 ст., поч.
Анотація: Стаття спрямована на розуміння ролі, яка в екологічному вихованні та освіті відводиться створенню екологічно-розвиваючого середовища в позашкільному закладі. Автор розкриває питання озеленення закладів освіти, створення умов для розвитку, самореалізації дітей, формування життєвих та предметних компетентностей. На прикладі реалізації проекту по озелененню "Зелений лабіринт" представлений яскравий, самобутній досвід пізнання і взаємодії дитини з природою через експериментально-дослідницьку, інтелектуальну, трудову, природоохоронну, художньо-творчу, ігрову діяльність.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)