Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=принципы международного маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М43
Автор(и) : Васильев Г. А., Ибрагимов Л. А., Каменева Н. Г., Нагапетьянц Н. А.
Назва : Международный маркетинг : учеб. пособие
Паралельн. назви :International marketing
Вихідні дані : М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999
Кільк.характеристики :199 с
Примітки : Лит.: с. 196-197
ISBN, Ціна 5-238-00104-5: 12.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи міжнародного маркетинга--принципы международного маркетинга--внешнеэкономическая деятельность предприятия--зовнішньоекономічна діяльність підприємства--стратегія міжнародного маркетинга--стратегия международного маркетинга--експортна товарна політика--экспортная товарная политика--ценовая политика--цінова політика--міжнародні торгові угоди--международные торговые соглашения--міжнародний ринок--международный рынок--зарубежные инвестиции--зарубіжні інвестиції--міжнародні засоби комунікації--международные средства коммуникации
Анотація: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)