Пошуковий запит: <.>K=продуктова політика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
|
>2.
| Нікітін А. В. Маркетинг у банку/А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А. В. Нікітіна. - 2009
|
>3.
| Островський П. І. Аграрний маркетинг/П. І. Островський. - 2006
|
>4.
| Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
|
>5.
| Смоляр Л. Г. Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових продуктів/Л. Г. Смоляр, К. О. Бояринова, О. В. Кам'янська. - 2020
|
>6.
| Ткачук С. В. Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 4.-С.220-228
|
|