Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продуктова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.43(075.8)/О-76
Автор(и) : Островський П. І.
Назва : Аграрний маркетинг
Вихідні дані : Київ: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський державний економічний університет
Примітки : Літ.: с. 220-221
ISBN, Ціна 966-364-202-5: 24.50 грн
УДК : 338.43(075.8)
ББК : 65.32-2я73
Предметні рубрики: Агропромислові комплекси-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Маркетингова діяльність підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, переробленням та реалізацією продукції
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(и) : Дурович, Александр Петрович
Назва : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Новое знание, 2006
Кільк.характеристики :632 с.: рис.
Серія: Экономическое образование
Примітки : Лит. в конце глав
ISBN, Ціна 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметні рубрики: Готелі
Географіч. рубрики:
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/Н11
Автор(и) : Нікітін, Андрій Валерійович, Бортніков, Геннадій Петрович, Федорченко, Андрій Васильович
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2009
Кільк.характеристики :431 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Примітки : Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427
ISBN, Ціна 966-574-909-9: 147.00 грн
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П88
Автор(и) : Пурська, Ірина Степанівна, Мальська, Марта Пилипівна, Занько, Юрій Степанович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :285, [3] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-346-993-5: 68.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура міжнародного маркетингу--структура международного маркетинга--середовище міжнародного маркетингу--среда международного маркетинга--міжнародні маркетингові дослідження--международные маркетинговые исследования--маркетингові технології--маркетинговые технологии--міжнародний маркетинговий комплекс--международный маркетинговый комплекс--продуктова політика--продуктовая политика--цінова політика--ценовая политика--комунікаційна політика--коммуникационная политика--управління міжнародним маркетингом--управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва : Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 4. - С. 220-228. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/4). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Управління --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продуктова політика--продуктовая политика--послуга--услуга--задоволеність споживача--удовлетворенность потребителя
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1(075.8)/С51
Автор(и) : Смоляр, Любов Гаврилівна, Бояринова, Катерина Олександрівна, Кам'янська, Ольга Вікторівна
Назва : Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових продуктів : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2020
Кільк.характеристики :492, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примітки : Літ.: с. 441-448. - Слов.: с. 449-458. - Дод.: с. 459-492
ISBN, Ціна 978-617-7278-16-9: 430.00 грн
УДК : 330.341.1(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Харчові виробництва-- Харчові продукти-- Інновації-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продуктова політика--інноваційні підприємства--створення нових продуктів--продуктові інновації--інноваційний аналіз виробника--розроблення нових продуктів--ефективність наукових досліджень--проектування нового продукту--цикл дослідження виробництва--збалансована система показників--типовий технологічний процес--освоєння нової продукції
Анотація: Засади управління процесом розроблення і освоєння виробництва нових продуктів: практичні та ситуаційні вправи, запитання для самоконтролю, тести та задачі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)