Пошуковий запит: <.>K=прозорість<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Єфименко Т. І. Запровадження в Україні звіту про платежі на користь держави/Т. І. Єфименко, Л. Г. Ловінська, Я. В. Олійник // Фінанси України. -К.:М-во фінансів України, 2018,N N 2.-С.26-47
|
>2.
| Іваницька О. М. Передумови та напрями підвищення транспарентності фінансів державних підприємств України/О. М. Іваницька, Т. В. Кощук // Фінанси України. -К.:М-во фінансів України, 2017,N N 5.-С.24-38
|
>3.
| Агробізнес сьогодні - 2020г.,N 22 (Введено оглавление)
|
>4.
| Андрійчук Т. Прозорість як принцип державної комунікативної політики/Т. Андрійчук // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 2.-С.73-79
|
>5.
| Бердар М. М. Фінансова прозорість підприємства в управлінні фінансових ресурсів/М. М. Бердар // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 1.-С.122-125
|
>6.
| Богуцька Л. Реалізація принципів транспарентності суб'єктами господарювання/Л. Богуцька // Вісник Тернопільського національного економічного університету. -Т.:Економічна думка, 2017,N N 4.-С.149-158
|
>7.
| Букс Дж. Н. Что такое фильм?/Джулия Н. Букс ; [пер. с англ. Е. А. Помеляйко ; гл. ред. О. В. Гритчина]. - 2020
|
>8.
| Вісник податкової служби України - 2008г.,N 29 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вісник Тернопільського національного економічного університету - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Васильківська В. Теоретико-правова характеристика повітніх принципів державної служби з урахуванням законодавчих перетворень/Вікторія Васильківська // Підприємництво, господарство і право. -К.:Ін-т приватного права і підприємництва АПрН України, 2016,N N 10.-С.87-91
|
>11.
| Войніканіс О. Право інтелектуальної власності в цифрову епоху: парадигма балансу і гнучності/О. Войніканіс // Інтелектуальна власність в Україні. -Київ:Аспект-2003, 2020,N N 10.-С.42-54
|
>12.
| Гасанов С. С. Реформування фіскальної системи України у контексті євроінтеграційних процесів/С. С. Гасанов, В. П. Кудряшов, Р. Л. Балакін // Фінанси України. -К.:М-во фінансів України, 2015,N N 5.-С.16-38
|
>13.
| Економіка та держава - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>14.
| Калюга Є. Нормативно-правове забезпечення суб'єктів добувної галузі в контексті формування звіту про прозорість/Є. Калюга // Вісник Тернопільського національного економічного університету. -Т.:Економічна думка, 2017,N N 4.-С.159-172
|
>15.
| Камінський А. Б. Інформаційна прозорість у діяльності ІСІ: теоретичне обгрунтування і практика реалізації/А. Б. Камінський // Фінанси України. -К.:М-во фінансів України, 2010,N N 11.-С.60-70
|
>16.
| Касперович Ю. В. Фіскальна прозорість як інструмент протидії гібридній війні/Ю. В. Касперович // Економіка та держава, 2019,N N 3.-С.78-84
|
>17.
| Кириленко О. П. Формування інституційного забезпечення прозорості бюджетного процесу в Україні/О. П. Кириленко // Фінанси України. -К.:М-во фінансів України, 2017,N N 8.-С.80-94
|
>18.
| Козаченко Ю. В. Запровадження критеріїв оцінювання якості надання публічних послуг/Ю. В. Козаченко // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 16.-С.82-86
|
>19.
| Крегул Ю. Україна та ЄС: інституційно-правове забезпечення транспарентності/Ю. Крегул, В. Батрименко, Я. Костюченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2020,N N 1.-С.14-22
|
>20.
| Кудряшов В. П. Фіскальні правила та коригування бюджетної політики/В. П. Кудряшов // Економіка України. -К.:Преса України, 2018,N N 11/12.-С.47-59
|
|
|