Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=разработка нового товара<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1(477)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Шипуліна, Юлія Сергіївна
Назва : Товарна інноваційна політика : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :281, [2] с.: граф., табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 269-276. - Л-ра: с. 277-281
ISBN, Ціна 978-966-680-327-9: 80.00 грн
УДК : 330.341.1(477)
ББК : 65.9(4УКР)-55
Предметні рубрики: Інноваційна політика --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний процес--инновационный процесс--маркетингові інноваційні стратегії--маркетинговые инновационные стратегии--розроблення нового товару--разработка нового товара--якість нової продукції--качество новой продукции--попит на інновації--спрос на инновации--дифузія інновацій--диффузия инноваций--інноваційні ризики--инновационные риски--ринковий потенціал--рыночный потенциал--інноваційна діяльність--инновационная деятельность--інноваційний проект--инновационный проект
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005
Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Ціна 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)