Пошуковий запит: <.>K=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кэссон Искусство делать и сохранять деньги/Герберт Ньютон Кэссон // Аксиомы бизнеса. -Минск:Парадокс, 1995.-С.9-133
|
>2.
| Гаєвська Н.В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі/Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 3.-С.15-19
|
>3.
| Гривнак К. Реклама : нові обмеження та можливості/К. Гривнак // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №18/19.-С.23-25
|
>4.
| Промська О. Рекламна діяльність Рівненської державної обласної бібліотеки /О. Промська // Бібліотечний форум України. -Донецк, 2008,N №1.-С.26-28
|
>5.
| Устіннікова О. Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції/О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2007,N N 7.-С.12-13
|
>6.
| Johansson J. K. Global marketing/Johny K. Johansson. - 2006
|
>7.
| Бебік В.М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті/В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 5.-С.28-37
|
>8.
| Клюев В. К. Маркетинговая ориентация библиотечно-информационной деятельности (маркетинг в системе управления библиотекой)/В. К. Клюев, Е. М. Ястребова ; под общ. ред. В. К. Клюева. - 2001
|
>9.
| Кузнецов Б.А. Экономика и организация издательской деятельности/Б. А. Кузнецов. - 2006
|
>10.
| Нальотов А. Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість/А. Нальотов // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 5.-С.126-137. - (Виборчі технології)
|
>11.
| Шпортько О. Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу/О. Шпортько // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 6.-С.96-105
|
>12.
| Фінашко В. Зовнішня реклама і земельний податок/В. Фінашко // Вісник податкової служби України . -К., 2009,N №5.-С.36-37.-документи, коментарі, роз'яснення
|
>13.
| Зозулев А. В. Новый подход к формированию сервисной политики промышленного предприятия/А. В. Зозулев, Е. А. Вайнтрауб // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.46-51
|
>14.
| Панченко А. Создавайте легенду брендам - это работает/А. Панченко // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.34-35
|
>15.
| Юрчак А. Десять отличий бизнес-практик Customer Expirience Management от традиционных подходов/А. Юрчак // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.36-39
|
>16.
| Бузукова Е. Ассортимент - конфликт или взаимодействие поставщика и ритейлера?/Е. Бузукова // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.42-45
|
>17.
| Гарбарук И. Расти или умри/И. Гарбарук // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.16-21
|
>18.
| Таран Д. Трейд-маркетинг, его инструменты и стратегии. Акции торгового маркетинга/Д. Таран // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.32-34
|
>19.
| Ромат Е. Реклама в реализации технологий торгового маркетинга/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.22-31
|
>20.
| Сова В. Информационное обеспечение интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятий торговли Украины/В. Сова // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.40-50
|
|
|