Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)Житомирська МЦБС (2)Малинська ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Бовкун, Сергій.
    Чай, хек та макінтош [] : що рекламували в Житомирі півстоліття тому? / Сергій Бовкун // Житомирщина : обл. офіц. громад.-політ. газета. - 2023. - N 3(27 січ.). - С. 8 : фот. - (Це цікаво)
Рубрики: Реклама--Історія--Житомир, місто, 1967-1971 рр.
   Житомир, місто--Реклама--Історія, 1967-1971 рр.
Кл.слова (ненормовані):
газети Житомирщини
Анотація: Аби пересвідчитися у популярності реклами в епоху СРСР, стаття пропонує декілька декілька підвивок газети "Житомирщина" півстолітьої давнини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: klim/2023/4
   Журнал

Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія [Текст] : вид. для лікаря-практика/ Видавничий дім "Здоров'я України.Медичні видання". - Київ : ТОВ "Мед. журн. Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія", 2005 - . - ISSN 24112852. - Виходить 8 раз на рік
2023р. N 4
Зміст:
Бондаренко, А. М. Патоморфологія мозку померлих від COVID-19 : Огляд / А. М. Бондаренко, І. В. Сай, В. В. Копча. - С.5-9
Кирпач, Г. Довгострокова терапія спадкового ангіоневрологічного набряку : еволюція, сучасні можливості, доведена ефективність : Огляд / Г. Кирпач. - С.10-14
Уманець, Т. Р. Пилкова алергія у дітей : фокус на алергічний риніт / Т. Р. Уманець. - С.15-19
Палько, В. Кишенькове керівництво EUFOREA з лікування хронічного риносинуситу / В. Палько. - С.21-24
Опімах, С. Європейські рекомендації з атопічного дерматиту ( EuroGuiDerm ). Частина I : Системна терапія / С. Опімах. - С.27-36
Бондаренко, Т. М. Сучасні аспекти лікування алергічних захворювань / Т. М. Бондаренко. - С.39-42
Буц, О. Р. Біорегуляційний підхід у лікуванні грипу та гострих респіраторних інфекцій / Олександра Романівна Буц. - С.43-47
Масна, О. В Україні забороняється реклама електронних пристроїв для куріння та сигарет із добавками / О. Масна. - С.48-49
Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1)
Вільні: ВСМЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Масна, О.
    В Україні забороняється реклама електронних пристроїв для куріння та сигарет із добавками [] / О. Масна // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія : вид. для лікаря-практика. - 2023. - N 4. - С. 48-49 . - ISSN 2411-2852
Рубрики: Куріння--Сигарети--Реклама--Україна
Кл.слова (ненормовані):
куріння -- електронні пристрої для куріння -- сигарети із добавками -- заборона реклами сигарет

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1)
Вільні: ВСМЛ (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: vzfi/2021/2
   Журнал

Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка [Текст]. Філософські науки/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2021р. N 2(90)
Зі змісту:
Кобетяк, А. Р. Інститут автономних церков у структурі сучасного вселенського православ'я / А. Р. Кобетяк. - С.6-17
Соколовський, О. Л. Методологічні засади аналізу категорії ортодоксії у дискурсі релігієзнавчих дисциплін вищої школи / О. Л. Соколовський. - С.31-39
Гордійчук, О. О. Етногенез та основні риси української ментальності: соціально-філософський контекст / О. О. Гордійчук. - С.52-62
Мандрагеля, В. А. Проблеми та перспективи освіти в Україні: соціально-філософський аналіз / В. А. Мандрагеля. - С.64-74
Свириденко, Д. Б. Філософські засади наукового навчання за допомогою дослідного підходу / Д. Б. Свириденко, Ф. Г. Ревін. - С.95-102
Слюсар, В. М. Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект / В. М. Слюсар, Л. Л. Шкіль, М. В. Слюсар. - С.104-112
Требін, М. П. Суспільна свідомість під впливом маніпулятивних технологій / М. П. Требін. - С.114-125
Сабадаха, В. О. Я-концепція філософа в історії філософії та сучасні реалії / В. О. Сабадаха. - С.145-155
Астаф'єва, А. Ю. Синкретизм та синтетизм еволюції мистецтва як засоби культуротвочості / А. Ю. Астаф'єва. - С.165-176
Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Слюсар, В. М.
    Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект [] / В. М. Слюсар, Л. Л. Шкіль, М. В. Слюсар // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. - 2021. - N 2(90). - С. 104-112
Рубрики: Інформаційне суспільство--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирска область)--Інформаційне суспільство--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний простір -- комунікативна діяльність -- рекламне повідомлення -- символічне виробництво -- обмін
Анотація: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шкіль, Л. Л.; Слюсар, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

6.


    Булах, Тетяна.
    Інноваційні канали та форми організації рекламної комункації у видавничому бізнесі [] / Т. Булах // Вісн. Кн. палати. - 2020. - N 7. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича діяльність--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- інноваційна реклама -- книготорговельна галузь -- видавничий бізнес -- рекламна комунікація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

7.


    Чередник, Людмила Анатоліївна .
    Використання прийомів сугестії сучасній рекламі [] / Л. А. Чередник // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2020. - N 1. - С. 143-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Психологічний вплив
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- сугестія -- лінгвістика -- маніпуляція -- людська свідомість

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

8.
7.05+659.1(038)
П77


    Прищенко, Світлана Валеріївна.
    Дизайн і реклама: ілюстрований глосарій (основні терміни та поняття) [] / Світлана Прищенко. - [2-е вид., випр. і доп.]. - Київ : Кондор, 2020. - 207, [1] с. : іл. - Літ.: с. 178-189. - Дод.: с. 190-206. - ISBN 978-617-7841-52-3 : 195.00 грн
Вид. присвяч. 50-річчю Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв
УДК
ББК 85.127.6Я2
Рубрики: Дизайн--Реклама--Культурні зв'язки--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
терміни художньо-проєктної культури -- поняття художньо-проєктної культури
Анотація: У ілюстративному глосарію містяться визначення основних понять і термінів художньо-проєктної культури.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
МИСТ (1)
Свободны: МИСТ (1)
Знайти схожі

9.
177.3-053.5
К30


    Кафтан, Марина.
    Історія брехні. Як ми обманюємося [] : [для серед. і ст. шк. віку] / Марина Кафтан ; [іл. О. Старанчук]. - Київ : Портал, 2020. - 207, [1] с. : іл. - ISBN 978-617-7925-20-9 : 275.00 грн
УДК
ББК 87.7
Рубрики: Соціальна етика--Науково-популярні видання
   Інформаційна безпека--Науково-популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
державна програма 2020 -- соцмережі -- медіаграмотність -- реклама -- фейки
Анотація: Ця книжка розповість про те, як і хто творить брехню, а головне - як її розпізнати і не піддаватися на зловмисні впливи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Старанчук, Олена \худож.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
Шифр: vkpa/2020/9
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст]. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 1996 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 9
Зміст:
Сенченко, Микола. Національна бібліографія у країнах Азії, Африки та Латинської Америки / М. Сенченко. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Афонін, Олександр Васильович. Про долю українського книговидання: реальність і перспективи / О. В. Афонін. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Ейсмонт, Юлія Володимирівна. Новий правопис: дискусійні питання / Ю. В. Ейсмонт. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Булах, Тетяна Дмитрівна. Нативна реклама та періодика: точки дотику / Т. Д. Булах. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Дояр, Лариса. Київ у перший рік столичного статусу в УСРР: спроба багатоаспектного аналізу / Л. Дояр. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазонова, Юлія. Журнал "Футбол Style": специфічні риси функціонування та історія розвитку в спортивній пресі України періоду незалежності / Ю. Сазонова. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Попельницька, Олена. Книги з бібліотеки Хв. Вовка з автографами, екслібрисами та дарчими написами у книгозбірні Національного музею історії України / О. Попельницька. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубова, Тетяна Анатоліївна. Дослідження внеску вчених, причетних до формування фондів бібліотеки Київської духовної академії / Т. А. Якубова. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Шейко, Василь. Визнаний лідер галузевої науки та освіти України : (до ювілею Наталі Миколаївни Кушнаренко) / В. Шейко, А. Соляник
Галицька, Світлана Володимирівна. Німецька національна бібліотека: тематичний пошук за класифікацією М. Дьюї / С. В. Галицька, Т. Устинова. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Козловский, Матвей.
    Зачем интернет-магазину фулфилмент? [] / М. Козловский // Логистика: проблемы и решения : международ. науч.-практ. журнал. - 2020. - N 5(сент.-окт.). - С. 28-31
Рубрики: Інтернет--Комунікації--Реклама--Маркетинг--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
интернет-маркетинг -- интернет-магазины -- інтернет-магазини -- аутсорсинг фулфилмента -- аутсорсінг фулфілменту -- обслуживание крупных ритейлеров -- обслуговування великих рилейтерів -- служба доставки

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.
004.946.5.056
О-75


   
    Основи кіберпростору, кібербезпеки та кіберзахисту [] : навч. посіб. / В. М. Богуш [та ін. ; під ред. В. М. Богуша]. - Київ : Ліра-К, 2020. - 553, [1] с. : рис., табл. - Скор.: с. 15-18. - Предм. покажч.: с. 534-544. - Літ.: с. 545-553. - ISBN 978-617-7844-54-8 : 520.00 грн
УДК
ББК 32.973
Рубрики: Інформаційний простір--Інформаційна безпека--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   Національна безпека--Кібербезпека--Інформаційне право--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні ресурси -- теорії кіберпростору -- спілкування у кіберпросторі -- кіберекономіка -- трудові ресурси -- реклама у кіберпросторі -- побудова пошукових систем -- соціальні мережі -- соціально-культурологічне середовище кіберпростору -- теорії національної безпеки -- протиборство у кіберпросторі -- інформаційна війна -- кіберінфраструктура -- система безпеки інфраструктури -- кібербезпека організації
Анотація: Стан та перспективи розвитку методологічних, наукових та технічних систем побудови кіберпростору, методи та засоби забезпечення кіберзахисту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Богуш, Володимир Михайлович; Богуш, Володимир Володимирович; Бровко, Володимир Дмитрович; Настрадін, Володимир Петрович; Богуш, Володимир Михайлович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
070:323](075.8)
Г65


    Гончарук-Чолач, Т. В.
    Засоби масової інформації у політичному житті суспільства [] : навч. посіб. / Т. В. Гончарук-Чолач ; М-во освіти і науки України, Терноп. нац. економ. ун-т, Навч.-наук. ін-т міжнар. економ. відносин ім. Б. Д. Гаврилишина. - Київ : Ліра-К, 2020. - 251, [1] с. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 127-251. - ISBN 978-617-7844-64-7 : 165.00 грн
УДК
ББК 76.0я73
Рубрики: Засоби масової інформації--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- громадська думка -- політична комунікація -- політична реклама -- вибори -- медіасфера -- інформаційне суспільство -- неологізми -- професійна етика журналіста -- Закон Украіни "Про інформацію" -- Закон України "Про рекламу" -- Закон України "Про забезпечення функціонування української мови"
Анотація: У навчальному посібнику вміщено коротку анотацію теми, основні поняття та категорії, питання для обговорення на семінарських заняттях, завдання практичної частини, тематику рефератів, рекомендовану літературу тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний економічний університет; Навчально-науковий інститут міжнародних економічних відносин імені Б. Д. Гаврилишина. Каф. філософії та політології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
005.32:159.9](075.8)
М60


    Мілютіна, Катерина Леонідівна.
    Психологія сучасного бізнесу [] : навч. посібник / К. Л. Мілютіна, А. Ю. Трофімов ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2020. - 167, [1] с. : рис., іл. - Літ.: с. 164-167. - ISBN 978-617-7844-23-4 : 105.00 грн
УДК
ББК 65.050.2я733
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   Психологія--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес план -- посадові інструкції -- корпоративна культура -- реклама -- мотивація персоналу -- коучінг -- технологія роботи підприємства -- організація бізнес – процесів -- підбір персоналу -- бізнес
Анотація: Особливістю даного видання є проста мова, якою викладаються достатньо складні теми: організація бізнес – процесів, позиціонування на ринку, ефективний пошук та підбір персоналу. Книга містить багато схем та ілюстрацій, які допомагають швидкому розумінню технології роботи підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Трофімов, А. Ю.; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет імені Тараса Шевченка. Факультет психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.


    Руснак, Діана.
    Формування міжкультурної комунікативної компетентності у майбутніх вчителів французької мови: гендерні стереотипи (методична розробка) [] / Д. Руснак // Іноземні мови. - 2020. - N 3. - С. 45-48 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- майбутні вчителі французької -- гендерні стереотипи -- міжкультурна комунікативна компетентність -- французька реклама (вправи) -- українська реклама (вправа)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)

Знайти схожі

16.


    Дорошкевич, Д. В.
    Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [] / Д. В. Дорошкевич, Л. В. Третьяков // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 13/14. - С. 23-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрові технології--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- маркетингові канали -- контекстна реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьяков, Л. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

17.


    Слюсар, В. М.
    Реклама у сучасному міському просторі: соціально-філософський аналіз [] / В. М. Слюсар, В. О. Коваль // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філологічні науки. - 2020. - N 2 (88). - С. 146-156 . - ISSN 2076-6173
Рубрики: Духовна культура--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирська область)--Духовна культура--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
суспільство споживання -- інформаційний простір -- урбаністика -- філософія реклами -- симулякр -- комунікативна діяльність
Анотація: [У статті здійснено соціально-філософський аналіз функціонування реклами у міському соціокультурному просторі у таких аспектах: реклама як агент впливу на духовну культуру індивіда та суспільства, просторова домінанта сучасного міського архітектурного середовища та в інших].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Коваль, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

18.


    Булах, Тетяна Дмитрівна.
    Нативна реклама та періодика: точки дотику [] / Т. Д. Булах // Вісн. Кн. палати. - 2020. - N 9. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Періодичні видання--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламна комунікація -- нативна реклама -- періодичні видання -- електронні видання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

19.
159.923
Л22


    Ланьє, Джарон.
    10 причин видалити акаунт із соцмереж просто зараз [] / Джарон Ланьє ; [пер. з англ. Є. Ніколаєвої]. - Харків : Віват, 2020. - 174, [2] с. - (Саморозвиток). - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-982-095-2 : 135.00 грн
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
Державна програма 2021 -- соціальні мережі -- спілкування в соцмережах -- маніпулювання людиною -- залежність від соцмереж -- біхевіоризм -- мережевий терор -- гральна індустрія -- штучний інтелект -- реклама
Анотація: Розглянуто питання негативного впливу на особистість: ігрозалежність, маніпулювання поведінкою людини. Автор надає переконливі аргументи шкідливості соціальних мереж, а також пропонує альтернативи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ніколаєва, Є. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
Шифр: vzuf/2020/2
   Журнал

Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка [Текст]. Філологічні науки/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 1998 - . - ISSN 2076-6173. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 2 (88)
Зі змісту:
Филипович, Л. О. Релігієзнавча Україна як суб'єкт міжнародної наукової діяльності / Л. О. Филипович. - С.5-19
Соколовський, О. Л. Релігійний вимір глобалізаційних викликів та їх інтерпретація в антропологічних концепціях богословів / О. Л. Соколовський, К. О. Кваша. - С.21-29
Кобетяк, А. Р. Канонічні засади автокефального устрою вселенської церкви в адміністративній структурі Візантійської імперії / А. Р. Кобетяк, О. В. Чаплінська. - С.30-40
Мельничук, М. С. Кіберрелігія в ракурсі тенденцій постмодернізму: релігієзнавчо-культурологічний погляд / М. С. Мельничук. - С.50-58
Христокін, Г. В. Парадигмальна еволюція сучасної православної теології як неопатристика та постнеопатристика: методологічний аспект / Г. В. Христокін. - С.59-70
Вергелес, К. М. Філософія науки і техніки в сучасному світі / К. М. Вергелес, П. Л. Куліш,Т. Ю. Школьнікова,Т. М. Вергелес. - С.71-79
Інші автори: Куліш П. Л., Школьнікова Т. Ю., Вергелес Т. М.
Воронкова, В. Г. Вирішення проблем глобального урбанізму у контексті розвитку культури, технологій і формування креативного класу / В. Г. Воронкова, В. О. Нікітенко, Р. І. Олексенко. - С.80-91
Куцепал, С. В. 2020: гіперреальність чи гіперсимулякр? / С. В. Куцепал. - С.92-101
Огороднійчук, М. В. Конкурентоспроможність особистості в епоху "пост" / М. В. Огороднійчук. - С.102-112
Препотенська, М. П. Толерантність як фактор конфліктогенності: соціально-філософський ракурс / М. П. Препотенська. - С.113-122
Пунченко, О. П. Вплив COVID-19 на формування духовного світу студентів в умовах кризи глобалізації / О. П. Пунченко, О. В. Цира. - С.123-134
Сарнавська, О. В. Філософське осмислення особистості цифрового покоління: посмодерний дискурс / О. В. Сарнавська, Т. В. Яковишина, Т. А. Шадюк. - С.135-145
Слюсар, В. М. Реклама у сучасному міському просторі: соціально-філософський аналіз / В. М. Слюсар, В. О. Коваль. - С.146-156
Білик, Я. М. Філософія гри в Іммануїла Канта і Фрідріха Шіллера / Я. М. Білик. - С.157-165
Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)