Пошуковий запит: <.>K=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Яцюк Д.
Назва : Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 3. - С. 28-32. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/3). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 659.11/Я60
Автор(и) : Ян, Виктор
Назва : Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители
Вихідні дані : М.: ООО "Вершина", 2003 Кільк.характеристики :240 с.:
рис., ил.
Примітки : Прил.: с. 230-237
ISBN, Ціна 5-94696-032-6: 54.00 грн
УДК : 659.11 ББК : 65.42-803 Предметні рубрики: Реклама Географіч. рубрики: Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.
Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Юрчак А.
Назва : Чек-лист директора по маркетингу на 2016-й
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 1. - С. 50-53 (Шифр mire/2016/1)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Стратегія
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Юрчак А.
Назва : Управление потребительским опытом - делаем первые шаги!
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 20-23 (Шифр mire/2016/2)
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Споживачі-- Досвід-- Управління --Україна
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Юрчак А.
Назва : Стандарты В2В - начинаем!
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 9. - С. 47-51 (Шифр mire/2016/9)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Стандарти
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Юрчак А.
Назва : Люди - самое узкое место в Indusry 4.0
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 7/8. - С. 44-47 (Шифр mire/2016/7/8)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Спеціалісти Цифрові технології Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індустрія 4,0--индустрия 4,0
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Юрчак А.
Назва : Десять отличий бизнес-практик Customer Expirience Management от традиционных подходов
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 3. - С. 36-39 (Шифр mire/2016/3)
Предметні рубрики: Рекламний бізнес Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління споживчим досвідом--управление потребительским опытом
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Юринець З. В., Леськів О. А.
Назва : Зарубіжний досвід розбудови систем державного регулювання рекламних ринків: перспективи функціонування в Україні
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 12. - С. 97-109. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/12). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Ринок-- Державне регулювання --Україна Реклама-- Ринок-- Державне регулювання --Зарубіжні країни Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державне регулювання--государственное регулирование--реклама--захист прав споживачів--защита прав потребителей--рекламні стандарти--рекламные стандарты
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : "Эффективная презентация - как инструмент увеличения продаж"
Місце публікування : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2018. - N 4. - С. 18-19: табл. (Шифр shdi/2018/4)
Предметні рубрики: Торгова реклама Презентації Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламный бизнес--рекламний бізнес--презентации--презентації
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання :
Автор(и) : Эмдина О.
Назва : Студийная реклама фильма
Місце публікування : Комплексное исследование кинопроцесса: сб. науч. трудов/ [сост. Я. Б. Иоскевич] ; Ленингр. гос. ин-т театра, музыки и кинематографии им. Н. К. Черкасова. - Л.: ЛГИТМИК, 1989. - С. 108-111 (Шифр 791.221/228(47+57/К63-204405)
УДК : 791.221/228(47+57) ББК : 85.374.3(2)6 Предметні рубрики: Реклама --СРСР, 20 ст. Фільми-- Історія --СРСР, 20 ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама в студії--реклама в студии--кінофільми--кинофильмы
Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 33+34](038)/Э40
Назва : Экономика и право. Энциклопедический словарь Габлера
: сокращ. пер. с нем.
Паралельн. назви :Gabler Wirtschafts Lexikon Вихідні дані : Москва: Большая Рос. энциклопедия, 1998 Кільк.характеристики :432 с
ISBN, Ціна 5-85270-251-X: 27.10 грн
УДК : 33+34](038) ББК : 65я2 + 67я2 Предметні рубрики: Економіка-- Енциклопедичні словники Право-- Енциклопедичні словники Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічні терміни--экономические термины--валютні операції--валютные операции--біржа--биржа--реклама--маркетинг Анотація: Энциклопедически систематизированный свод знаний по экономике.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2) Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шуляк С.
Назва : Розвиток масових форм обслуговування читачів дитячих бібліотек (20 - 30-ті роки ХХ століття)
Місце публікування : Вісник книжкової палати: Науково- практичний журнал. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2008. - N 4. - С. 34-37 (Шифр vkpa/2008/4)
Предметні рубрики: бібліотечна справа-- реклама бібліотеки для дітей Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Шпортько О.
Назва : Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу
Місце публікування : Політичний менеджмент: Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К.: Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 96-105 (Шифр pome/2007/6) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Політична реклама Виборчі технології Виборче право Географіч. рубрики: Україна
Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шклярук Г. О.
Назва : Реклама (9 клас)
Місце публікування : Англійська мова та література. - Х.: Основа, 2017. - N 16/18. - С. 91-92 (Шифр amtl/2017/16/18)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Уроки Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки англійської мови--уроки в 9 класі--конспекти уроків--реклама
Знайти схожі
|
15.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шклярук Г. О.
Назва : Advertising and shopping (9 form)
: мій конспект : презентація
Місце публікування : Англійська мова та література. - Х.: Основа, 2018. - N 28/29. - С. 46-47 (Шифр amtl/2018/28/29)
Предметні рубрики: Загальноосвітні школи-- Англійська мова-- Уроки Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--уроки англійської мови--конспекти уроків--реклама (уроки)--покупки (уроки)--уроки в 9 класі
Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шиприкевич О.
Назва : Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі
Місце публікування : Народна творчість та етнографія. - К.: Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України, 2010. - N 1. - С. 94-99. - ISSN 01306936 (Шифр ntte/2010/1). - ISSN 01306936 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Телебачення-- Реклама --Україна Етнокультура
Знайти схожі
|
17.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 379(1-662)/Ш51
Автор(и) : Шестаков, Вятчеслав Павлович
Назва : Мифология ХХ века: Критика теории и практики буржуазной "массовой культуры"
Вихідні дані : М.: Искусство, 1988 Кільк.характеристики :224, [24] л. ил. с.:
ил.
Примітки : Указ. имен: с. 221-222
ISBN, Ціна 5-210-00137-7: 3.00 р.
УДК : 379(1-662) ББК : 71.016.8 Предметні рубрики: Масова культура --США, 20 ст. Географіч. рубрики: Анотація: Критика теории и практики буржуазной "масовой культуры".
Примірники : всього : АБ(1), МИСТ(1) Вільні : АБ(1), МИСТ(1) Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевчук Ю. С.
Назва : Реклама в кіно як технлогія ціннісного впливу на споживацьку поведінку
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2016. - N 3. - С. 86-93 (Шифр bdin/2016/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Кіно-- Реклама
Знайти схожі
|
19.
|
Назва журналу :Швейное Дело и Мода -2017р.,N 9 Цікаві статті : Бренд - это более, чем реклама или маркетинг (стр.7) Меркулов Д. О поисковом продвижении сайта (SEO-оптиимизация)/ Д. Меркулов (стр.8-9) Залкінд В. "Модный приговор" от Пушкина и как его избежать с помощью САПР одежды/ В. Залкінд (стр.10-11) Експорт одягу до Європейського Союзу. Гід для українських підприємців (стр.12-17) Цікаві статті : Знайти схожі
|
20.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шведун В. О.
Назва : Досвід країн Європейського Союзу щодо державного управління рекламною діяльністю
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 6. - С. 84-90. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/6). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Реклама --Країни Європейської Співдружності
Знайти схожі
|
|
|