Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламная компания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.176/К 82
Автор(и) : Кривчук Виктор Иванович
Назва : Продовольственный магазин с нуля. Что и как нужно далать, если вы задумали открыть гастроном
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2007
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
Серія: С нуля
ISBN, Ціна 978-5-91180-193-9: 021.00 грн
УДК : 339.176
ББК : 65.421.2
Предметні рубрики: Економіка торгівельного підприємства
Продовольчий магазин
Анотація: Советы по открытию продовольственного магазина: выбор помещения, интерьер, оборудование, подбор ассортимента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/Т31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Рекламний менеджмент : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :365 с.: табл.
Примітки : Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364
ISBN, Ціна 978-966-680-468-9: 60.00, 67.20, грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Менеджмент
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1/Д15
Автор(и) : Дал, Гэри
Назва : Реклама для "чайников" : руководство . -2-е изд.
Паралельн. назви :Advertising FOR DUMMIES
Вихідні дані : М.: ООО "И. Д. Вильямс", 2009
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 189-192
ISBN, Ціна 978-5-8459-1419-4: 53.00 грн
УДК : 659.1
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Реклама обладает собственным языком, в распоряжении рекламодателя имеются самые разнообразные варианты выбора средств массовой информации.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П14
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Назва : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :478[2] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Л-ра: с. 459-475
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 165.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг-- Прийняття рішень-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--управління рекламною діяльністю--управление рекламной деятельностью--рекламна компанія--рекламная компания--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--консультативная деятельность--консалтінгова діяльність--консалтинговая деятельность--електронна комерція--электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339.138/М75
Автор(и) : Молодов, Владимир Владимирович
Назва : Жми на деньги! Активные продажи в социальных сетях
Вихідні дані : М.; СПб.; Нижний Новгород: Питер, 2014
Кільк.характеристики :160 с.: ил.
Серія: іБизнес
ISBN, Ціна 978-5-496-00683-5: 187.00 грн
УДК : 004.738.5:339.138
ББК : 32.973я73
Предметні рубрики: Інтернет-- Соціальні відносини-- Інформаційні послуги
Малий бізнес-- Ком'ютерні технології-- Використання
Географіч. рубрики:
Анотація: Социальные сети главный маркетинговый тренд малого бизнеса, с помощью которого сможете не только отбить напор конкурентов, но и пойти в атаку, получив высокие продажи.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)