Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна кампанія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посіб. . -4-те вид.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : Київ: Знання, 2001
Кільк.характеристики :455 с
Примітки : Літ.: с. 431-455
ISBN, Ціна 966-620-053-8: 19.11 грн.
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(3), БГ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(3), БГ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочкіна Н.
Назва : Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 16-18. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/О-64
Автор(и) : Марочко Т. А., Ромат Є. В., Стрелковська А. Л., Хімченко Т. В.
Назва : Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії : метод. посібник
Вихідні дані : К.: Фенікс, 2007
Кільк.характеристики :107 с.: іл.
Колективи : Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні, Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107
ISBN, Ціна 978-966-651-548: 6.00 грн
УДК : 659 + 070
ББК : 76 + 85.156.65
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :334 с
Примітки : Л-ра: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 38.50, 24.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.422я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)*M/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Фіщук, Олександр Леонідович
Назва : Реклама та рекламна діяльність : [навч.-метод. посібник]
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2007
Кільк.характеристики :210 с.: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210
Ціна : 026.80, 15.00, грн
УДК : 659.1(075.8)*M
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Маркетинг-- Виставково-ярмаркова діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.
Примірники : всього : КР(1), ВВ(1)
Вільні : КР(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :334 с.: рис.
Примітки : Літ.: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 62.00, 30.00, 70.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б 76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Мельник, Юлія Миколаївна
Назва : Реклама та стимулювання збуту : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :200 с.: рис., табл., кол. фото
Примітки : Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200
ISBN, Ціна 978-966-364-870-5: 052.00, 54.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(2)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К66
Автор(и) : Корж, Марина Володимирівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :344 с.: табл., граф.
Примітки : Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343
ISBN, Ціна 978-966-364-760-9: 070.20, 80.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659:658/В57
Автор(и) : Владимирская, Анна Овсеевна, Владимирский, Петр Александрович
Назва : Как заработать на рекламе
Вихідні дані : Киев: А.С.К., 2006
Кільк.характеристики :336 с
Примітки : Лит.: с. 331-333
ISBN, Ціна 966-319-103-1: 10.50 грн
УДК : 659:658
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попова, Ольга Юріївна, Хасан Алі Аль-Абабнех
Назва : Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - К.: Аналітик, 2018. - N 1. - С. 44-48 (Шифр efpr/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Ризики-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна кампанія--мінімізація ризиків--планування реклами--метаеврістика
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075)/Л84
Автор(и) : Лук'янець, Тамара Іванівна
Назва : Рекламний менеджмент : навч. посіб. . -2-ге вид., допов.
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2003
Кільк.характеристики :440 с.: іл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний універсітет
Примітки : Літ.: с. 436-437
ISBN, Ціна 966-574-482-8: 36.50 грн
УДК : 659.113(075)
ББК : 65.9(2)421я73
Предметні рубрики: Реклама-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.42-80я73/Р69
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама. История. Теория. Практика . -5-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер , 2002
Кільк.характеристики :544 с.: рис., табл.
Серія: Учебники для вузов
Примітки : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Ціна 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика
Географіч. рубрики:
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)