Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламный менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075)/Ц 61
Автор(и) : Цимбалюк І.М.
Назва : Психологія торгівлі : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2007
Кільк.характеристики :368 с.: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-370-035-1: 040.00 грн
УДК : 159.98(075)
ББК : 88.491я73
Предметні рубрики: Психологія торгівлі
Торгова етика
Географіч. рубрики:
Анотація: Аналіз і виклад системи знань про психологію продавця і покупця, їх взаємини, особливості процесу купівлі, етики поведінки при вирішенні конфліктних ситуацій, прогресивних методів торгівлі, психології торгового колективу, психологічних особливостей торгової реклами, формування іміджу працівника торгівлі.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 2
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :544 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-19-5: 034.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Р55
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Киев: Студцентр, 2000
Кільк.характеристики :480 с.: табл., .
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/М50
Автор(и) :
Назва : Менеджмент для магістрів: підручник для студ. вищ. навч. закл./ [Балацький О. Ф., Теліженко О. М., Жулавський А. Ю.] ; за ред.: О. Ф. Балацького, А. Ю. Теліженка. Т. 2
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :618, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-593-8: 250.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Матеріал навчального модуля зі спеціальності "Менеджмент організацій".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.42-80я73/Р69
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама. История. Теория. Практика . -5-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер , 2002
Кільк.характеристики :544 с.: рис., табл.
Серія: Учебники для вузов
Примітки : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Ціна 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика
Географіч. рубрики:
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)