Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкове позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович, Кубышина, Надежда Степановна
Назва : Маркетинг : учеб. пособие
Вихідні дані : К.: Знання; М.: Рыбари, 2011
Кільк.характеристики :421 с.: табл., рис.
Серія: Высшее образование ХХІ века
Примітки : Лит.: с. 414-421
ISBN, Ціна 978-966-346-852-5: 77.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П81
Назва : Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : підручник
Вихідні дані : К.: Іван Федоров, 1997
Кільк.характеристики :400 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452
ISBN, Ціна 966-95130-0-6: 26.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): промисловий ринок--промышленный рынок--процес постачання--процесс снабжения--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--ринкове сегментування--рыночное сегментирование--ринкове позиціонування--рыночное позиционирование--продуктова стратегія--продуктовая стратегия--ціноутворення--ценообразование--розповсюдження товарів--распространение товаров--особистий продаж--личная продажа--реклама--стратегія планування--стратегия планирования--міжнародна маркетингова діяльність--международная маркетинговая деятельность--етика маркетингової діяльності--этика маркетинговой деятельности--кейси--кейсы
Анотація: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)