Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкові можливості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(477)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Пересадько, Галина Олександрівна
Назва : Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :327, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Л-ра: с. 239-254. - Дод.: с. 255-327
ISBN, Ціна 978-966-680-498-6: 85.00 грн
УДК : 658.012.4(477)
ББК : 65.9(4УКР)29
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління товарною політикою--управление товарной политикой--сучасне підприємство--современное предприятие--планування виробничої діяльності--планирование производственной деятельности--планування фінансової діяльності--планирование финансовой деятельности--ринкові можливості--рыночные возможности--цілі диверсифікації діяльності--цели диверсификации деятельности--діяльність суб'єктів ринку--деятельность субъектов рынка--фактори зовнішнього середовища--факторы внешней среды--стратегічний менеджмент підприємства--стратегический менеджмент предприятия--управління вибором стратегій--управление выбором стратегий--моделювання механізму управління стратегіями--моделирование механизма управления стратегиями--структури бізнес-портфелів--структуры бизнес-портфелей--ефективність вибору стратегій--эффективность выбора стратегий--прийняття управлінських рішень--принятие управленческих решений
Анотація: Теоретико-методологічні та методичні проблеми управління маркетинговою товарною політикою промислових підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С77
Автор(и) : Старостіна, Алла Олексіївна, Черваньов, Дмитро Миколайович, Зазульов, Олександр Вікторович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес
Кільк.характеристики :191 с.: табл., мал.
Місце публікування :. - К.: Знання-Прес
Примітки : Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція маркетингу--ринкові можливості--маркетингова інформація--типи ринків--комплекс маркетингу--ціноутворення--просування товарів--маркетинговий менеджмент--міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)