Пошуковий запит: <.>K=ринок туристичних послуг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Шваб Л. І. Міжнародні стандарти туристичних послуг/Л. І. Шваб, М. М. Костриця ; за ред.: І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалко. - 2007
|
>2.
| Туризм України: економічні та організаційні механізми розвитку/Закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях "УКРПРОФТУР", Тернопільський держ. тех. ун-т ім. І. Пулюя, Акад. соц. управління, Наукове т-во ім. Шевченка. - 2008
|
>3.
| Вертелєва О.В. Електронний маркетинг туризму в контексті глобальних викликів/О. В. Вертелєва // Економіка та держава, 2010,N N 1.-С.38-42
|
>4.
| Мальська М. П. Планування туристичної діяльності/М. П. Мальська, О. Ю. Бордун. - 2010
|
>5.
| Правик Ю. М. Маркетинг туризму/Ю. М. Правик. - 2008
|
>6.
| Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг/Н. Є. Кудла. - 2011
|
>7.
| Сенин В. С. Организация международного туризма/В. С. Сенин. - 2000
|
>8.
| Пазуха М. Д. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності (менеджмент-діяльність)/М. Д. Пазуха. - 2008
|
>9.
| Горіна Г. О. Концепція формування та управління розвитком ринку туристичних послуг в умовах просторової поляризації/Г. О. Горіна // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2017,N N 2.-С.16-21
|
>10.
| Мельниченко С. Туристичні підприємства України: виклики реальності/С. Мельниченко, Н. Зікій // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2019,N N 3.-С.70-84
|
|
|