Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розподіл продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2011
Кільк.характеристики :495 с.: табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-665-1: 99.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Торгівля
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.(477)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна, Сигида, Любов Олексіївна
Назва : Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр навч. літ., 2018
Кільк.характеристики :233, [7] с.: рис., табл.
Примітки : Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 219-233
ISBN, Ціна 978-617-673-690-5: 159.00, 165.00, грн
УДК : 330.341.(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Інновації-- Управління-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--розподіл продукції--маркетингова політика--стратегія розвитку підприємства--управління маркетинговими каналами--інноваційна продукція підприємства--оцінювання маргетингових каналів--відповідність маркетингових каналів--діагностика маркетингової політики--канали інноваційної продукції --конкурентні переваги
Анотація: Управління та формування маркетингових каналів промислових підприємств на інноваційних засадах, концептуальні засади розподілу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)