Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розроблення нового товару<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1(075.8)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Шипуліна Ю.С.
Назва : Товарна інноваційна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2007
Кільк.характеристики :281 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 277-281
ISBN, Ціна 978-966-680-327-9: 33.60, 30.00, грн
УДК : 330.341.1(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)-55я73
Предметні рубрики: Інноваційна політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Теорія і методика маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1(477)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Шипуліна, Юлія Сергіївна
Назва : Товарна інноваційна політика : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :281, [2] с.: граф., табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 269-276. - Л-ра: с. 277-281
ISBN, Ціна 978-966-680-327-9: 80.00 грн
УДК : 330.341.1(477)
ББК : 65.9(4УКР)-55
Предметні рубрики: Інноваційна політика --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний процес--инновационный процесс--маркетингові інноваційні стратегії--маркетинговые инновационные стратегии--розроблення нового товару--разработка нового товара--якість нової продукції--качество новой продукции--попит на інновації--спрос на инновации--дифузія інновацій--диффузия инноваций--інноваційні ризики--инновационные риски--ринковий потенціал--рыночный потенциал--інноваційна діяльність--инновационная деятельность--інноваційний проект--инновационный проект
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)