Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальні норми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Теория государства и права./под ред. М. Н. Марченко ; [авт. кол.: Кененов А. А. и др.] . - 1987
2.

Нерсесянц В. С. Философия права/В. С. Нерсесянц. - 1998
3.

Майерс Д. Социальная психология/Дэвид Майерс ; пер. с англ. В. Гаврилов [и др.]. - 1999
4.

Біленчук П. Д. Філософія права/П. Д. Біленчук, В. Д. Гвоздецький, С. С. Сливка ; за ред. П. Д. Біленчука. - 1999
5.

Дворецька Г. В. Соціологія праці/Г. В. Дворецька. - 2001
6.

Примуш М. В. Загальна соціологія/М. В. Примуш. - 2004
7.

Кельзен Г. Чисте правознавство/Ганс Кельзен ; пер. з нім. Олександра Мокровольського. - 2004
8.

Загальна теорія держави і права (основні поняття, категорії, правові конструкції та наукові концепції)/О. Л. Копиленко [та ін.] ; за ред.: О. В. Зайчука, Н. М. Оніщенко. - 2008
9.

Кулініч І. О. Психологія управління/І. О. Кулініч. - 2008
10.

Гусарєв С. Д. Теорія права і держави/С. Д. Гусарєв, А. Ю. Олійник, О. Л. Слюсаренко. - 2008
11.

Гавриш С. Б. Правознавство. 10 клас/С. Б. Гавриш, В. Л. Сутковий, Т. М. Філіпенко // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2010,N N 9.-С.38-48
12.

Дембіцький С. Конструювання та валідизація NLA-школи/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.136-138
13.

Романенко Ю. Культуропатії та соціопатії як типи аномії в Україні/Ю. Романенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.138-141
14.

Бевзенко Л. Соціальна аномія - смисловий діапазон можливих концептуалізацій та його вплив на подальшу операціоналізацію/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.129-132
15.

Міщенко М. Чи справді шкали аномії вимірюють аномію?/М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.132-133
16.

Бова А. Ставлення населення України до морально-правових норм (за матеріалами Всесвітнього дослідження цінностей)/А. Бова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.135-136
17.

Жовтянська В. В. Конфліктогенність соціальних уявлень: виклики націєтворенню/Валерія Жовтянська, Ольга Кухарук. - 2020
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)