Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживчі ринки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339(477.42)/С41
Назва : Ситуація на споживчому ринку Житомирської області : екон. доповідь
Вихідні дані : Житомир: Голов. упр. статистики у Житомир. обл., 2011
Кільк.характеристики :13 с.: граф., табл.
Колективи : Головне управління статистики у Житомирській області
Ціна : 29.00 грн
УДК : 339(477.42)
ББК : 65.9(4УКР-4ЖИТ)42
Предметні рубрики: Внутрішня торгівля --Житомирська область, 2005-2010 рр.
Географіч. рубрики: Житомирська область-- Внутрішня торгівля, 2005-2010 рр.
Анотація: Подається інфомація щодо споживчого ринку, роздрібної торгівлі та ресторанного господарства Житомирщини у 2005-2010 роках.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/А47
Автор(и) : Алексєєв, Ігор Валентинович, Захарчук, Олена Василівна, Рим, Надія Никанорівна
Назва : Банківський маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Львів. банківський коледж Нац. банку України, 1998
Кільк.характеристики :96 с.: рис.
Колективи : Національний банк України, Державний університет "Львівська політехніка", Львівський банківський коледж
Примітки : Л-ра: с. 93
ISBN, Ціна 966-7330-06-0: 7.50 грн
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія маркетингу--теория маркетинга--споживчі ринки--потребительские рынки--цільові ринки--целевые рынки--планування маркетингу--планирование маркетинга--стратегії банку--стратегии банка--гуртовий ринок--оптовый рынок
Анотація: Основи банківського маркетингу, характеристика банківських послуг та особливості їх ринкового просування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing Essentials
Вихідні дані : М.: Ростинтэр, 1996
Кільк.характеристики :704 с.: ил.
Примітки : Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694
ISBN, Ціна 5-87484-025-7: 16.10 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.
Примірники : всього : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Вільні : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.3(477.42)/М52
Назва : Про ситуацію на споживчому ринку Житомирської області : екон. доповідь
Вихідні дані : Житомир: Голов. упр. статистики у Житомир. обл., 2006
Кільк.характеристики :15 с.: табл.
Колективи : Державна служба статистики України, Головне управління статистики у Житомирській області
Ціна : 19.31 грн
УДК : 339.3(477.42)
ББК : 65.9(4УКР-4ЖИТ)421.2
Предметні рубрики: Роздрібна торгівля --Житомирська область, 2000-2005 рр.
Географіч. рубрики: Житомирська область-- Роздрібна торгівля, 2000-2005 рр.
Анотація: [Економічна доповідь про ситуацію на споживчому ринку Житомирської області в 2000-2005 роках].
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)