Пошуковий запит: <.>K=способности<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 274
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Харченко С.В. Интеллектуальные и творческие способности мужчин и женщин/С. В. Харченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 8.-С.75-80: табл.
|
>2.
| Антонова О.Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості/О. Є. Антонова // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.174-215
|
>3.
| Завгородня О. Проблема психологічного здоров'я: теоретичні та прикладні аспекти/О. Завгородня // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 3.-С.124-137
|
>4.
| Лабунская В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения и ее модификаций/В. А. Лабунская // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 11.-С.4-19
|
>5.
| Богоявленская Д. Б. Одарённость: эволюция понятия/Д. Б. Богоявленская // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 8.-С.66-69
|
>6.
| Маслов А. О. Основи психології та педагогіки/А. О. Маслов. - 2005
|
>7.
| Маршалл А. Принципы экономической науки. Т. 3. - 1993
|
>8.
| Попов Э. В. Экспертные системы/Э. В. Попов. - 1987
|
>9.
| Брайон М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике/М. Брайон // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 4.-С.21-27
|
>10.
| Брайон М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике/М. Брайон // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 3.-С.18-22
|
>11.
| Зазимко О. В. Методика діагностики технічних креативних здібностей/О. В. Зазимко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 1.-С.1-7
|
>12.
| Музика О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісному зростанню/О. Л. Музика // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 7.-С.1-6
|
>13.
| Бабій М. Ф. Розвиток та прояв творчості у сучасній школі/М. Ф. Бабій // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 11.-С.20-26
|
>14.
| Бедлінський О. І. Гра "креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів)/О. І. Бедлінський // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 2.-С.26-32
|
>15.
| Тарнавська Ю. С. "Синдром саванта" в контексті наукових досліджень та суспільних уявлень про людей з відхиленнями/Ю. С. Тарнавська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 7.-С.74-78
|
>16.
| Суворова Г. А. О синтезе возрастного и деятельностного подходов в психологическом консультировании по проблемам онтогенеза личнсти/Г. А. Суворова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 9.-С.69-73
|
>17.
| Хорн Б. К. П. Зрение роботов/Б. К. П. Хорн ; пер. с англ. И. М. Бродской, Е. Ю. Зуевой, А. Ю. Каргашина ; под ред. Е. И. Кугушева, Ю. А. Садова. - 1989
|
>18.
| Развитие творческой активности студентов: опыт, проблемы, перспективы/[науч. ред. В. С. Рахманин]. - 1991
|
>19.
| Ільїна Н. М. Загальна психологія: теорія та практикум/Н. М. Ільїна, С. О. Мисник. - 2011
|
>20.
| Ільїна Н. М. Загальна психологія в екзаменаційних питаннях і відповідях/Н. М. Ільїна. - 2013
|
|
|