Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Народицька ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприймання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
1.


    Мавроді, М. Х.
    Звуки [а], [е], [ж]. Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання і формування вимови дитини [] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. - 2020. - N 3. - С. 8-10
Рубрики: Мовлення--Розвиток--Діти з обмеженими можливостями

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: dzop/2020/3
   Журнал

Дитина з особливими потребами [Текст]. - Х. : Основа, 2002 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 3
Зміст:
Мельніченко, О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах / О. О. Мельніченко. - С.2-4
Лянченко, Н. Л. Повітря та його властивості : заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з вадами інтелекту) / Н. Л. Лянченко. - С.5-7
Мавроді, М. Х. Звуки [а], [е], [ж]. Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання і формування вимови дитини / М. Х. Мавроді. - С.8-10
Гінчук, Д. С. Мій клас - моя сім'я : виховна година для учнів 5-го класу зі зниженим зором / Д. С. Гінчук, Н. В. Тарасенко. - С.11-12
Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовані вправи для роботи над голосом : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.13-15
Перфільєва, Т. О. Робота над звуками : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.16-26
Жданова, О. Метлін Марлі / О. Жданова. - С.21
Вовк, О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії / О. А. Вовк. - С.22-24
Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками / Р. Ф. Озимківська. - С.25-29
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Маркова, Л. Г.
    Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева - обереги" [] : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу / Л. Г. Маркова // Дитина з особливими потребами. - 2020. - N 8. - С. 11-12
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Корекційна педагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ІЧЗ

Знайти схожі

4.
Шифр: dzop/2020/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами [Текст]. - Х. : Основа, 2002 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 8
Зміст:
Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2-4
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі / О. В. Косаренко. - С.5-10
Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева - обереги" : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу / Л. Г. Маркова. - С.11-12
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору / М. М. Одарченко. - С.13-15
Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями / З. А. Бібік. - С.16-17
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3 - 4-х класів із порушенням зору / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18-19
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.20-23
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання / Л. С. Волкова. - С.24-31
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ІЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Дзьоба, О.
    Вірш як засіб сприймання нового матеріалу [] / О. Дзьоба // Початкова школа. - 2019. - N 5. - С. 34-35 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Читання --Методика викладання--Початкова школа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: posh/2019/5
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Мацковська, Т. Імідж педагога - запорука професійного успіху : (з досвіду роботи) / Т. Мацковська. - С.1-3. - Бібліогр. в кінці ст.
Буклів, І. Фізкультурно-оздоровча та спортивно-масова робота в Самбірському педагогічному коледжі ім. І. Филипчака / І. Буклів. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рондяк, Л. Дорога до дитячих сердець / Л. Рондяк, Г. Гнип. - С.7-9
Тимчак, М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів / М. Тимчак. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Гузь, О. Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ / О. Гузь. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кацубо, Я. Урок літературного читання в 3 класі з елементами гуманної педагогіки Ш. О. Амонашвілі / Я. Кацубо. - С.16-19
Лютко, І. Тести для уроків літературного читання (3 - 4 класи) / І. Лютко. - С.19-21
Крюкова, О. Урок української мови, 2 клас / О. Крюкова. - С.22-24
Лаврів, Н. Квест "Мандрівка країною знань" / Н. Лаврів. - С.24-26
Стрілець, С. Вміння творити добро / С. Стрілець. - С.26-30
Мартисенко, Т. Добро, як сонце, завжди гріє : (інтегрований урок: літературне читання, християнська етика, музика, 4 клас) / Т. Мартисенко. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзьоба, О. Вірш як засіб сприймання нового матеріалу / О. Дзьоба. - С.34-35
Сукманова, В. Формування гуманного ставлення до природи у молодших школярів / В. Сукманова. - С.36-37
Васютіна, Т. Дидактичні можливості атласу з природознавства до курсу "Я досліджую світ" (1 - 2 класи) для навчання молодших школярів / Т. Васютіна, І. Іщук, В. Остроух. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Ушакова, К. Ранкова зустріч "Весна у житті тварин" / К. Ушакова. - С.43-45
Федорченко, О. Фізичні вправи на уроках з основ здоров'я у 2 класі / О. Федорченко. - С.45-48
Кучеренко, Л. Розвиток емоційного інтелекту для психологічного комфорту учнів у позаурочних та позашкільних заходах / Л. Кучеренко. - С.49-50
Голибард, Є. Знання, вади і чесноти. Пиха (гординя) / Є. Голибард. - С.51-52
Карнаухова, Т. Турнір знань "Свої знання дарую мамі дорогенькій" / Т. Карнаухова. - С.53-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Красоткіна, Н. Свято української вишиванки / Н. Красоткіна. - С.55-58
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Клочек, Григорій.
    Інтертекстуальність як чинник художньої енергії літературного твору (вірш Василя Голобородька "Кривий танець") [] / Григорій Клочек // Слово і час. - 2019. - N 1. - С. 12-24. - Літ.: с. 24 . - ISSN 0236-1477
Рубрики: Літературознавство українське, 20 - 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
теорія літературного твору -- рецептивна поетика -- психологія художнього сприймання -- українське літературознавство

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Голобородько, Василь Іванович (письменник ; 1945)

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.98:316.454.52
Е69


    Еріксон, Томас.
    В оточенні ідіотів, або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти [] = Surrounded by idiots how to understandt those who cannot be understood / Томас Еріксон ; [пер. з англ. В. Махоніна ; худож.-оформлювач М. С. Мендор]. - Харків : Фоліо, 2019. - 251, [5] с. : рис., табл. - ISBN 978-966-03-8307-4 : 150.00 грн
УДК
ББК 88.492
Рубрики: Спілкування--Науково-популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- поведінка людини -- типи поведінки -- моделі поведінки -- темперамент -- сприймання -- соціальні комунікації -- біхевіоризм -- стрес -- детектор брехні -- адаптація
Анотація: Розглянуто різні типи темпераментів та моделей поведінки людей, їх комунікативні особливості та адаптацію в суспільстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Махоніна, В. \пер.\; Мендор, М. С. \худож.\
Примірників всього: 4
ІЧЗ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ІЧЗ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.


    Кобильченко, В.
    Зорове сприймання та його порушення в дитячому віці [] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 4. - С. 46-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з порушенням зору

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: odnv/2019/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4
Зміст:
Адамюк, Н. Освітній перекладач жестової мови: кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних здобувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцов, А. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Литовченко, С. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмола, Н. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобильченко, В. Зорове сприймання та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Костенко, Т. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Чебатарьова, О. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чебатарьова. - С.68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: posh/2018/9
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Савченко, О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Ликов, В. Творча екстраполяція народних ідей В. О. Сухомлинського в загальноосвітній школі України 60-х - 90-х рр. ХХ ст. / В. Ликов. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Білохвощенко, С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського / С. Білохвощенко, М. КальчукС. Махиня. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратенко, Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Л. Кондратенко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковенко, Л. Зразки проведення ранкових зустрічей / Л. Яковенко. - С.18-20
Сідлецький, А. Урок позакласного читання, 4 клас / А. Сідлецький. - С.20-22
Скворцова, С. Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат : (методичні аспекти впровадженнянавчального комплекту "Математика. 1 клас" С. Скворцової О. Онопрієнко) / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров'я у 2 класі / Т. Кучер. - С.30-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Красоткіна, Н. Розвиваємо у дітей спостережливість : (матеріал для виховних занять у початковій школі) / Н. Красоткіна. - С.34-36
Вашуленко, М. Читання, письмо, розвиток мовлення. 1 клас / М. Вашуленко, О. ПрищепаО. Вашуленко. - С.37-42
Лишенко, Г. Математика. 1 клас / Г. Лишенко. - С.43-44
Паніна, С. Партнерські стосунки в системі "дитина-батьки-вчитель" я чинник гармонійного розвитку учнів / С. Паніна. - С.45-48
Сарієнко, В. Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі / В. Сарієнко, В. ЧайченкоК. Голік. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Болтромюк, Д. Книга - безмежний шлях у світ знань : (виховний захід для учнів 1 класу) / Д. Болтромюк. - С.56-57
Серпуховітіна, Т. Конкурс "Маленька панянкка" / Т. Серпуховітіна. - С.62-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
159.9+37](075.8)
Р69


    Романовська, Л. І.
    Основи психології і педагогіки [] : навч. посіб. / Л. І. Романовська, Л. О. Подкоритова. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 449, [1] с. : табл. - (Вища освіта України). - Літ. в кінці тем. - Літ.: с. 444-449. - ISBN 978-966-418-155-3 : 270.00 грн
УДК
ББК 88я7 + 74я7
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Педагогіка--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
психіка -- свідомість -- свідоме -- несвідоме -- особистість -- діяльність -- гра -- навчання -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам'ять -- увага -- воля -- емоції -- темперамент -- характер -- здібності -- мотивація -- психічні стани -- спілкування -- дидактика -- теорії виховання -- колектив -- сімейна педагогіка -- самовиховання -- органи освіти -- освіта в Україні -- вища освіта
Анотація: Цілі і завдання психології та педагогіки, рівні і структура психіки та особистості, діяльність, спілкування, особливості процесу навчання і виховання, система освіти в Україні тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Подкоритова, Л. О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
Шифр: zlos/2018/17/18
   Журнал

Зарубіжна література в школі [Текст]. - Харків : Основа, 2005 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. N 17/18
Зміст:
Горбатенко, О. С. Аксіологічний підхід у викладанні зарубіжної літератури. 10-й клас / О. С. Горбатенко. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Мальована, О. І. Розвиток компетентностей - вимога сьогодення / О. І. Мальована. - С.9-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Маленко, О. О. Шекспір vs переклад: творення й сприймання жіночого образу в аспекті художньої ментальності автора й читача / О. О. Маленко. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорош, О. В. Тиждень зарубіжної літератури в класі та школі. 5-9-ті класи / О. В. Дорош. - С.23-24
Воробей, Н. І. Й. В. Гете "Вільшаний король" (інтегрований урок німецької мови та зарубіжної літератури). 7-й клас / Н. І. Воробей, І. М. Лебідь. - С.25-28 : іл.
Куцінко, О. Г. Плани-конспекти уроків зарубіжної літератури. 10-й клас / О. Г. Куцінко. - С.39-48 : іл.
Дорош, О. В. Система у років за романом Р. Л. Стівенсона "Острів скарбів". 6-й клас / О. В. Дорош. - С.49-59 : іл.
Шишкова, А. С. Брати Я. і В. Грімм "Пані Метелиця". 5-й клас / А. С. Шишкова. - С.59-61 : іл.
Шишкова, А. С. Хоку Мацуо Басьо. 6-й клас / А. С. Шишкова. - С.62-64 : іл.
Прокоф'єва, В. І. Два уроки за Хоку Мацуо Басьо. 6-й клас / В. І. Прокоф'єва. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипенко, В. Ф. Позакласний захід "Античність у свічаді української поезії" / В. Ф. Пилипенко. - С.72-76 : іл.
Пилипенко, В. Ф. Інтелектуальна гра "Сходинками до знань". 6-11 класи / В. Ф. Пилипенко. - С.77-79 : іл.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Кондратенко, Л.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації [] / Л. Кондратенко // Початкова школа. - 2018. - N 9. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--Методи навчання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.


    Маленко, О. О.
    Шекспір vs переклад: творення й сприймання жіночого образу в аспекті художньої ментальності автора й читача [] / О. О. Маленко // Зарубіжна література в школі. - 2018. - N 17/18. - С. 18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Зарубіжна література--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (драматург, поет ; 1564 - 1616) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: dzop/2017/10
   Журнал

Дитина з особливими потребами [Текст]. - Х. : Основа, 2002 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 10
Зміст:
Перфільєва, Т. О. Особливості опанування лексичного змісту текстів математичних задач та арифметичних операцій дітьми з вадами слуху / Т. О. Перфільєва. - С.2-7
Гребеник, Л. І. Основні підходи до організації занять з соціально-побутового орієнтування в початковій школі з дітьми з вадами зору / Л. І. Гребеник, Н. В. Щолокова. - С.8-10
Калюжна, Н. О. Розвиток мовлення дітей з помірною розумовою відсталістю під час навчання в школі / Н. О. Калюжна. - С.11-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Малаховська, Р. О. "Казочка про Червону шапочку" : виховний захід для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / Р. О. Малаховська. - С.13-14
Мавроді, М. Х. Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи / М. Х. Мавроді. - С.15-17
Бобух, О. Г. "Чарівна майстерня" : корекційно-розвивальне заняття для дітей 5 року життя з вадами зору / О. Г. Бобух. - С.18-20
Лещенко, Є. В. Найсильніша мотивація - паравелосипедист Тодд Кі / Є. В. Лещенко. - С.21-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Невмержицька, Н. В. Корекція пізнавальної сфери учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Н. В. Невмержицька. - С.23-30
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
376.015.3
П19


    Пасічник, Оксана Іванівна.
    Соціалізація дитини з особливими освітніми потребами [] : психол. супровід / Оксана Пасічник, Юлія Воронішина ; [ред. рада: М. Мосієнко та ін. ; упоряд. Т. Червонна]. - Київ : Шкільний світ, 2017. - 142, [2] с. : іл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Літ.: с. 143. - ISBN 978-617-7287-48-2 : 61.60 грн
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Наукові видання
   Діти з вадами розвитку--Навчання--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід дітей з особливими потребами -- корекційно-педагогічна діяльність -- розвиток уваги -- розвиваючі вправи -- розвиток пам'яті -- розвиток сприймання -- розвиток мислення -- розвиток дрібної моторики
Анотація: У книжці узагальнено матеріали документації супроводу дітей з вадами розвитку, зібрано матеріали для проведення консультативної, просвітницької та корекційної роботи. Матеріали адресовано практичним психологам, логопедам, консультантам психолого-медико-педагогічної консультації, керівникам і педагогічним працівникам навчальних закладів, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами, та батькам.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Воронішина, Юлія Михайлівна; Мосієнко, М. \ред.\; Долгова, Д. \ред.\; Калюжна, О. \ред.\; Семібаламут, О. \ред.\; Червонна, Тетяна Шаміліївна \упоряд.\
Примірників всього: 3
АБ (1), ЧЗ (1), ІЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ІЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
Шифр: posh/2017/11
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 11
Зміст:
Бондарчук, Є. Інтерактивні технології - шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра : (за науково-педагогічним проектом "Інтелект України") / Є. Бондарчук. - С.1-3
Чабайовська, М. З історії українського книгодрукування / М. Чабайовська. - С.4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.8-11
Балютіна, К. Перспективний план виховної роботи вчителя початкових класів / К. Балютіна, С. ГончароваО. Жихарєва. - С.12-16
Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час навчання письма / О. Прищепа. - С.17-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатишина, С. Розвиток літературних компетентностей на уроках-проектах з використанням методу кольорових капелюхів Едварда де Боно (4 клас) / С. Гнатишина. - С.20-21
Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Березанська, К. Бінарний інтегрований урок природознавства та трудового навчання (1 клас) / К. Березанська. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рак, Л. Виховна година: "Хочу і можу бути здоровим!" / Л. Рак. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Дяченко, Л. Прес-конференція з охорони природи / Л. Дяченко. - С.31-34
Ковальова, В. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров'язбережувальними технологіями у 1 класі / В. Ковальова. - С.34 - 37
Садова, Р. Урок-подорож "Осіння казка" / Р. Садова. - С.37-39
Луговська, І. Презентація творчого проекту "Цікаво про гривню" / І. Луговська. - С.39-41
Тараканова, А. Хореографічний репертуар - складова формування національно-патріотичної культури особистості / А. Тараканова. - С.41-43
Святенко, Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Ю. Святенко. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, Л. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкової школи / Л. Колесник, А. Шапошнікова. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Г. Бондаренко. - С.53-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Баранова, Н. Майстер-клас "Ранкові зустрічі" / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.57-58
Мазурець, Л. Рідна мова чиста, як роса / Л. Мазурець. - С.59-60
Норенко, Л. Цікавий урок у початковій школі / Л. Норенко. - С.61. - Бібліогр. в кінці ст.
Луговська, І. Цікаво про гривню / І. Луговська. - С.63-64
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час навчання письма [] / О. Прищепа // Початкова школа. - 2017. - N 11. - С. 17-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Письмо--Методика викладання--Початкова школа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.


    Мавроді, М. Х.
    Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. - 2017. - N 10. - С. 15-17
Рубрики: Сурдопедагогіка
   Українська мова--Методика викладання--Діти з порушенням слуху


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)