Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегія реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.334.3/Б28
Автор(и) : Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А.
Назва : Рекламный менеджмент : пер. с англ. . -5-е изд.
Паралельн. назви :Advertising Management
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики :784 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 766-773
ISBN, Ціна 5-8459-0018-2: 40.85 грн
УДК : 005.334.3
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент-- Реклама-- Управлінські рішення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникационный менеджмент--управленческие решения--планирование рекламы--планування реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--постановка целей рекламы--постановка цілей реклами--сегментация--сегментація--позиционирование--позиціонування--стратегия сообщения--стратегія повідомлення--отношение потребителя--відношення споживача--трансформирующая реклама--трансформуюча реклама--торговая марка--торгова марка--тактики сообщений--тактики повідомлень--рациональный творческий подход--раціональний творчий підхід--тестирование--тестування--оценка рекламных объявлений--оцінка рекламних об'яв--реализация рекламы--реалізація реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--тактика рекламы--тактика реклами--регулирование рекламной деятельности--регулювання рекламної діяльності--глобальный маркетинг--глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/К83
Автор(и) : Кромптон, Аластер
Назва : Мастерская рекламного текста
Паралельн. назви :The craft of copywriting
Вихідні дані : Тольятти: Изд. Дом Довгань, 1995
Кільк.характеристики :256 с.: фот.
ISBN, Ціна 5-88731-006-5: 11.76 грн
УДК : 659
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Рекламний бізнес-- Технології
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламный бизнес--разработка рекламы--розробка реклами--типы рекламы--типи реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--приемы рекламы--засоби реклами--рекламные фильмы--рекламні фільми--реклама красоты--реклама красоти--текстовый блок рекламы--текстовий блок реклами--рекламное объявление--рекламна об'ява--реклама розничной торговли--реклама роздрібної торгівлі--реклама финансовых услуг--реклама фінансових послуг--реклама трудоустройства--реклама працевлаштування--реклама медицинского страхования--реклама медичного страхування--реклама юридических услуг--реклама юридичних послуг--реклама посылочной торговли--реклама посилочної торгівлі --рекламирование фирмы--рекламні фірми--реклама ассортимента--реклама асортименту--рекламные ролики--рекламні роліки
Анотація: Стратегия и приемы рекламы, функции рекламных специалистов в рекламном агентстве, ценные советы и предупреждения, уникальный взгляд на работу рекламного агентства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)